English

فرماندار رشت بیان کرد؛

۱۴۷ میلیارد و ۵۷۴ میلیون تومان میزان اعتبارات ابلاغی شهرستان رشت

فرماندار شهرستان رشت در جلسه کمیته برنامه ریزی گفت: میزان اعتبارات ابلاغی شهرستان رشت برای سالجاری 147 میلیارد و 574 میلیون تومان بوده که شامل 554 پروژه توسعه عمران روستایی و 147 پروژه عمران شهری می‌شود.

147 میلیارد و 574 میلیون تومان میزان اعتبارات ابلاغی شهرستان رشت

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، میرشمس مومنی‌زاده امروز در جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان رشت که در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: میزان اعتبارات ابلاغی شهرستان رشت برای سالجاری 147 میلیارد و 574 میلیون تومان بوده که شامل 554 پروژه توسعه عمران روستایی و 147 پروژه عمران شهری می‌شود.

فرماندار شهرستان رشت با تاکید برلزوم صرفه جویی مدیران در هزینه کرد اعتبارات بویژه در هزینه های جاری، افزود: با توجه به اینکه لایحه بودجه سال 98 هفته آینده در مجلس مورد بررسی قرار می‌گیرد، اعضای کمیته برنامه ریزی شهرستان و مدیران دستگاه‌های اجرایی طرح ها و پیشنهادات خود را منعکس نمایند.

کمیته برنامه ریزی رشت1

مومنی‌زاده با اشاره به برخی از پروژه‌های مهم شهرستان رشت، گفت: قطار شهری از جمله پروژه‌های مهمی است که بر کاهش بار ترافیکی شهر رشت تاثیر بسزایی دارد و باید در اولویت قرار گیرد. هچنین آب شرب شهری و روستایی، فاضلاب شهر رشت، زباله سوز سراوان از دیگر پروژه‌های مهم نیازمند توجه هستند.

وی با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم تا پروژه‌های عمرانی در سال 98 با شتاب بیشتری پیگیری شوند، ادامه داد: با توجه به اینکه در پروژه‌‌های عمرانی نیازمندی‌ها بسیار و امکانات و منابع محدود است لذا باید اعتبارات براساس اولویت هزینه شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی