English

استاندار گلستان:

خیرین مدرسه‎ساز رکن توسعه زیرساخت علمی در گلستان هستند

استاندار گلستان با بیان اینکه خیرین مدرسه‎ساز صادقانه‎ترین عمل را انجام می‎دهند، گفت: بر اساس اقدامات خیرین ‎مدرسه‎ساز در کشور قدم‎های بزرگی برداشته شده و خیرین مدرسه‎ساز رکن توسعه زیرساخت علمی در استان هستند

خیرین مدرسه‎ساز رکن توسعه زیرساخت علمی در گلستان هستند

به گزارش خبرگزاری موج، حسن صادقلو در پیش از ظهر امروز در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‎ساز استان گلستان اظهار داشت: امروز به رسم تشکر در جمع خیرین مدرسه‎ساز استان گلستان حضور پیدا کردم و باید از اقدامات نقش‎ساز این عزیزان تشکر کرد.

وی تصریح کرد: اقدام‎های شما خیرین مدرسه‎ساز تاثیر بسزایی در انسان‎سازی و آینده کشور دارد.

استاندار گلستان به نیت عمل خیرین‎مدرسه‎ساز اشاره کرد و گفت: یک دسته از انسان‎ها به واسطه اقدام‎هایی که دارند عمر خود را مدیریت می‎کنند و در دنیا خسران پیدا نمی‎کنند.

صادقلو با بیان اینکه حر در یک نیم روز مدیریت عمر کرد، افزود: کسانی که ایمان پیدا کردند و عمل صالح انجام می‎دهند به گفته خداوند در قرآن کریم مدیریت عمر کردند.

وی افزود: مدیریت عمر انسان این است که انسان بتواند به سمت صالح و عمل نیک برود.

استاندار گلستان با بیان اینکه یکی از جوهره‎های عمل صالح عملی صادقانه است، خاطرنشان کرد: خیرین مدرسه‎ساز صادقانه‎ترین عمل را انجام می‎دهند.

صادقلو گفت: برای ساخت مدارس بر روی شما اجبار و الزامی نبوده و اراده شما از دل منشاء گرفته است و به نظر بنده یکی از راه‎های کمال را شما خیرین پیموده‎اید.

وی با بیان اینکه صادقانه‎ترین وجه در اقدام شما را شاهد هستیم، ادامه داد: خداوند به واسطه جان و مال انسان را آزمایش می‎کند.

استاندار گلستان افزود: شما نام خود را در ظرفیت اقدام‎های الهی ثبت کردید و بر اساس اقدامات شما در کشور قدم‎های بزرگی را برداشته‎اید.

صادقلو با بیان اینکه بسیاری از اقدامات شما در آینده کشور متجلی می‎شود، تاکید کرد: شما بچه‎هایی که در کپرها درس می‎خواندند و هر لحظه امکان ریزش این کپرها وجود داشت را نجات دادید.

وی افزود: خیرین مدرسه ساز مال خود را در خدمت علم قرار دادند و این مال از علم بالاتر است و البته اگر سرمایه‎ای در اختیار ویرانی و نابودی قرار بگیرد به مراتب از علم درجه و ارزش کمتری دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه