English

با حضور مردم و مسوولان؛

سومین یادواره هشت شهید روستای لاور شرقی دشتی برگزار شد

سومین یادواره هشت شهید روستای لاور شرقی دشتی با حضور مسوولان و مردم شهید پرور این روستا برگزار شد.

سومین یادواره هشت شهید روستای لاور شرقی دشتی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج، امام جمعه برازجان دوشنبه شب در این یادواره با بیان اینکه مادران و شهدا از ام البنین(س) تاسی جستند و آن صبر، استقامت، پایداری و ایثار از ام‌البنین(س) آموختند، اظهار داشت: شهدا با تمام وجود تسلیم در مقابل امر خدا بودند ادبی که انجام واجبات و ترک محرمات را به دنبال داشت.

حجت‌الاسلام حسن مصلح اضافه کرد: شهدا ما تربیت شده امام خمینی(ره) بودند و درس ایمان، اخلاص، جهاد و ظلم ستیزی و ولایتمداری را از امام روح الله آموختند و این گونه با فداکاری جان خود را در کف دست گذاشتند.

مصلح با بیان اینکه شهدا ایران اسلامی این فرهنگ و ایثار را از شهدای کربلا آموختند، تصریح کرد: شهدای ما درس ادب و تربیت را از اولای خدا آموختند که آنها زیباترین ادب و تربیت به نمایش گذاشتند شهدا بنده مخلص خدا بودند و به این مقام رسیدند.

امام جمعه برازجان گفت: شهدا درس ادب را از ام‌البنین آموختند همانگونه که در مقابل مولایش پیوسته صدا می‌زد یا سعید یا مولایی این گونه ادب می کرد که تا آخرین لحظه نفس تسلیم مولایش بود.

وی افزود: رزمندگان و شهدای انقلاب اسلامی نیز تربیت شده قرآن بودند و اموزه های قرآنی را فرار گرفته بودند و تربیت شده اسلام و مکتب اهل بیت بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه