English

ارائه ۶۰۰ هزار خدمت آزمایشگاهی تامین اجتماعی در قم

مدیر درمان تامین اجتماعی قم گفت: مجموعه آزمایشگاه‌های طرف قرارداد و مراکز درمانی تامین اجتماعی این استان در سال ۱۴۰۲ به حدود ۶۰۰ هزار بار مراجعه خدمات ارائه کردند.

ارائه ۶۰۰ هزار خدمت آزمایشگاهی تامین اجتماعی در قم
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، سید مهدی محصل روز پنجشنبه درگفت‌وگویی با تبریک ۳۰ فروردین‌ماه به‌عنوان روز علوم آزمایشگاهی، افزود: خدمات مجموعه کارکنان و پزشکان شاغل در آزمایشگاه‌های استان قم بسیار گرانقدر و ارزشمند است، چرا که نقش بسیار مهمی در سلامت آحاد جامعه به‌ویژه بیماران دارد.

وی اضافه کرد: بیمه شده‌های تحت پوشش تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۲ به تعداد ۵۰۳ هزار و ۸۳۳ بار برای دریافت خدمات آزمایشگاهی به مراکز طرف قرارداد مراجعه نموده‌اند که سهم سازمان تامین اجتماعی برای پوشش هزینه‌ها بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال بوده‌است.

وی ادامه داد: مراجعه بیمه‌شده‌ها نسبت به سال ۱۴۰۱، ۱۵ درصد و مبلغ هزینه شده نیز بیش از ۶۵ درصد رشد داشته‌است.

محصل با تاکید بر اهمیت دقت در نتایج آزمایش‌ها در بهبود روند بیماران، بیان کرد: در مراکز درمانی تامین اجتماعی نیز مثل آزمایشگاه‌های مراکز طرف قراداد، روند خدمت پایش و دقت در خدمات آزمایشگاهی به‌طور مستمر رصد می‌شود؛ چرا که این نکته حساسیت بسیار بالایی در خدمات تشخیصی در آزمایشگاه‌ها دارد.

وی خاطرنشان کرد: در مراکز ملکی تامین اجتماعی استان قم در سال گذشته بیش از ۱۶۶ هزار بار مراجعه خدمات آزمایشگاهی ارائه شده‌است که نسبت به سال ۱۴۰۱، پنج درصد رشد نشان می‌دهد.

به گفته وی، در بخش پاتولوژی نیز با مراجعه بیش از سه هزار و ۵۰۰ نفر، رشد ۱۱ درصدی عملکرد را نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ شاهد هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه