English

۳۵۰۰ یادواره شهدا در مدارس قم برگزار شد

مدیرکل آموزش‌ و پرورش قم گفت: طی ۲ سال گذشته سه هزار و ۵۰۰ یادواره شهید در سطح مدارس قم برگزار شد.

۳۵۰۰ یادواره شهدا در مدارس قم برگزار شد
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، مدیرکل آموزش و پرورش قم  یکشنبه شب در نخستین یادواره شهید بهشتی و چهل شهید دبیرستان ماندگار دین و دانش که در سالن اجتماعات این دبیرستان در قم برگزار شد با بیان اینکه طی ۲ سال گذشته سه هزار و ۵۰۰ یادواره شهید در سطح مدارس این استان برگزار شده گفت: عموم یادواره‌ها نیز به همت، کُنش‌گری و برنامه‌ریزی دانش‌آموزان اجرا شده‌ است.

علیرضا رحیمی همچنین افزود: امیدی که رهبر معظم انقلاب به نسل نوجوان و جوان دارند، نمودها و مصداق‌های آن را در این یادواره‌ها می‌بینیم.

مدیر دبیرستان ماندگار دین و دانش قم نیز با بیان اینکه این دبیرستان حدود ۷۰ سال پیش توسط شهید بهشتی تاسیس شد گفت: شهید بهشتی سال‌ها مدیر دبیرستان دین و دانش بود و تدریس می‌کرد تا اینکه در شروع نهضت اسلامی به رهبری امام راحل در سال ۱۳۴۱، به علت تنگناهای ایجاد شده از سوی رژیم پهلوی، محبور به ترک این مرکز آموزشی شد.

سید محمدرضا موسوی با بیان مطلب که ما میراث‌دار این شهید بزرگ هستیم اظهار کرد: هر گاه که به عکس این بزرگوار نگاه می‌کنیم، شرمنده می‌شویم چراکه آن گونه که شایسته بوده، نتوانستیم به ایده‌ و تفکری که برای آن تلاش کرد و شهید شد، پایبند باشیم.

مدیر دبیرستان دین و دانش همچنین یادآور شد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز جوانانی که در این دبیرستان درس می‌خواندند، در جبهه‌های جنگ تحمیلی حماسه آفریدند.

وی با بیان اینکه این جوانان به قهرمانان این کشور تبدیل شدند بیان کرد: ما هیچ وقت نمی‌توانیم قدر آن قهرمانانی که برای کشور جنگیدند را بدانیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه