English

حجت الاسلام والمسلمین روانبخش:

حضور پرشور و گسترده ملت شریف ایران، خالق حماسه‌ باشکوه دیگری بود

حجت الاسلام والمسلمین روانبخش با صدور پیامی از اعتماد مردم استان قم تقدیر کرد.

حضور پرشور و گسترده ملت شریف ایران، خالق حماسه‌ باشکوه دیگری بود
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین روانبخش به شرح زیر است:

حضور پرشور و گسترده ملت شریف ایران، به ویژه مردم شریف و انقلابی استان قم در انتخابات ۱۱ اسفند، خالق حماسه‌ باشکوه دیگری بود.

پیام حاکیست: اینجانب بر خود وظیفه می‌دانم از تک‌تک آحاد ملت ایران و خصوصا مردم انقلابی قم بابت آن حضور و این اعتماد قدردانی کنم.

پیام ادامه یافته است: از خداوند متعال می‌خواهم مرا در انجام این وظیفه سنگین که بر دوش من گذاشته‌اید یاری کند. بی‌شک طی کردن این مسیر نیازمند کمک و دعای خیر هم‌استانی‌های عزیز، بویژه خانواده‌ معزز شهدا، مراجع معظم تقلید، طلاب و فضلای گرانقدر است.

در این پیام آمده‌ است: امیدوارم با دعای خیر شما عزیزان و رهبری پیامبرگونه حضرت نایب المهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف؛ مقام معظم رهبری مدظله‌العالی، بر این‌ بار سنگین مسئولیت فائق آیم و در پایان این مأموریت مهم، در محضر الهی و شما مردم عزیز سربلند باشم و ان شاالله شاهد پیشرفت و تعالی کشور و استان خود باشیم.

گفتنی‌است، نتیجه انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قم، کهک و جعفر آباد نیمه شب گذشته اعلام شد و بر اساس آن حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری با ۱۴۹ هزار و ۲۸۳ رای، محمدمنان رئیسی با ۱۰۵ هزار و ۱۴۷ رای و حجت الاسلام قاسم روانبخش با کسب ۷۸ هزار و ۵۴۵ رای به عنوان سه نماینده مردم قم به مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه