English

۶۰ هزار دانش‌آموز رای اولی خوزستانی در انتخابات شرکت می‌کنند

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه مردم سالاری دینی بنا نهاده شده و بر این اساس شرکت در انتخابات تجلی این ویژگی خاص جمهوری اسلامی ایران است.

۶۰ هزار دانش‌آموز رای اولی خوزستانی در انتخابات شرکت می‌کنند
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، عبدالله حبیبی اظهار کرد: مشارکت بالای مردم بصیر، فهیم و شهیدپرور مردم خوزستان در انتخابات پیش رو ضامن تحقق ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی در جامعه است‌.

وی اضافه کرد: امروز معلمان و دانش‌آموزان رای اولی در کنار سایر اقشار جامعه در استفاده از حق خود در نظام مردم‌سالاری دینی، در مسیر تحقق باورها و آرمان‌های مکتب نهضت امام خمینی(ره) که همان پایه‌گذاری تمدن نوین اسلامی است، قدم برمی‌دارند.

حبیبی با اشاره به مشارکت نزدیک به ۶۰ هزار دانش‌آموز رای اولی در انتخابات پیش رو، گفت: یکی از مهمترین اقدامات آموزش و پرورش خوزستان در راستای فرهنگ‌سازی در حوزه افزایش مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، بسترسازی برای مشارکت حداکثری دانش‌آموزان رای اولی در این انتخابات است.

وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه مردم سالاری دینی بنا نهاده شده است و بر این اساس شرکت در انتخابات تجلی این ویژگی خاص جمهوری اسلامی ایران است

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه