English

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی؛

حضور حداکثری در انتخابات، عزت و استقلال کشور را بیمه می کند

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: حضور دانش‌آموزان رای اولی در این انتخابات، به معنی دفاع از عزت و استقلال کشور است و از خلق حماسه ای دیگر از سوی دانش آموزان اطمینان داریم.

حضور حداکثری در انتخابات، عزت و استقلال کشور را بیمه می کند
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، مسعود سعادتی روز چهارشنبه در جمع دانش آموزان رای اولی تبریز در سالن ورزشی ژیمنازیوم دانشگاه تبریز افزود: حضور دانش‌آموزان رای اولی در این انتخابات، به معنی دفاع از عزت و استقلال کشور است و از خلق حماسه ای دیگر از سوی دانش آموزان اطمینان داریم.

سعادتی حضور تعداد کثیری از دانش آموزان رای اولی در این همایش مهمی را مایه مباهات دستگاه تعلیم و تربیت، عنوان کرد و گفت: امنیت و شکوه کنونی ایران سربلند را مدیون شهدای مدافع حرم، شهدای انقلاب و مدافع سلامت، شهدای دانش‌آموز و فرهنگی هستیم‌ و به پاس خون این عزیزان؛ باید در پای صندوق های رای حاضر شویم.

وی تاکید کرد: امروز دانش‌آموزان وظیفه دارند برای استقلال ایران عزیز که با خون هزاران شهید و نثار خون عزیزترین و پاک‌ترین جوانان بدست آمده است با پیشرفت علمی، کشورمان را به قدرت برتر منطقه تبدیل کنند.

سعادتی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی حادثه تروریستی کرمان، ادامه داد: حضور آن شهدای بزرگوار در مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی نشان از حس مسئولیت آنان بود و حضور شما در همایش رای اولی‌ها نیز نشانگر مسئولیت‌پذیری و علاقه‌مندی به سرنوشت کشور بوده و است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با بیان اینکه دشمنان با هدف قرار دادن دانش‌آموزان، عزت و استقلال مملکت را نشانه گرفته‌اند، گفت: امروز دشمن در لباس دوست، ادعای دلسوزی دارد اما این‌ها همان هایی هستند که به صراحت اعلام می‌کنند که نباید اجازه داد ایران به قدرت برتر سیاسی و اقتصادی منطقه تبدیل شود.

سعادتی گفت: غربی‌ها در اوج وقاحت، شعار ایران دوستی و بشردوستی سر می‌دهند درحالی که از کشته شدن بیش از ۱۰ هزار کودک در غزه از سوی رژیم اشغالگر حمایت و دفاع می‌کنند و در طول ۴۵ سال گذشته در نقطه مقابل استقلال ایران ایستاده‌اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه