English

آماده باش شرکت توزیع برق استان قم در روز انتخابات

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم از آماده باش این شرکت ، همزمان با روز برگزاری انتخابات ( 11 اسفندماه ) خبر داد.

آماده باش شرکت توزیع برق استان قم در روز انتخابات
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

 ، یوسف صادقی ضمن دعوت از حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: همه معاونین و مدیران امورهای عملیاتی مناطق برق، امور دیسپاچینگ و فوریت های برق، تمامی اکیپ های عملیاتی و حوادثی مناطق شرکت توزیع برق استان قم به همراه کل تجهیزات و ماشین آلات به طور کامل در آماده باش خواهند بود.

صادقی با اشاره به برگزاری انتخابات الکترونیکی در استان قم بر ضرورت تامین برق پایدار تاکید کرد و افزود: اکیپ های عملیاتی برق به منظور رسیدگی به هر نوع مشکل فنی احتمالی در مناطق سطح استان حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به این که پرسنل پشتیبانی، عملیاتی و حوادثی صنعت برق در کشیک و آماده باش خواهند بود، خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را برای تامین برق مطمئن و پایدار در روز انتخابات بکار خواهیم بست.

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم در عین حال خاطرنشان کرد: اکیپ های عملیاتی برق تا پایان شمارش آرا در آماده باش خواهند بود.

وی همچنین از همه مردم به دلیل همکاری در مدیریت مصرف برق در شرایط برف و سرمای هوا تشکر کرد و گفت: خوشبختانه با وجود بارش کم سابقه برف و باران کمترین اختلال را در شبکه توزیع شاهد بودیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم در پایان به حضور و مشارکت حداکثری کارکنان و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان قم همگام با ملت شهیدپرور ایران در پای صندوق های رای تاکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه