English

پیام تبریک استاندار قم به مناسبت نیمه شعبان

استاندار قم با صدور پیامی به مناسبت نیمه شعبان ، این روز فرخنده را زیباترین روز خلقت و مظهر امید به آینده ذکر کرد.

پیام تبریک استاندار قم به مناسبت نیمه شعبان
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، پیام سید محمد آقامیری به این شرح است:  

السلام علیک یا ابا صالح المهدی(ادرکنی) 

" نیمه شعبان" زیباترین روز خلقت و مظهر امید به آینده است. روزی که دیده گان عالمیان به جمال زیبای دوازدهمین حجت خدا، یگانه منجی عالم بشریت، جوهر دین و نور یقین "حضرت حجت بن الحسن العسکری(ارواحنا لتراب مقدمه الفداء)، روشن می شود و با آمدنش امید به برپایی عدل و داد در دل و جان شیفتگان عدالت، حیاتی دوباره خواهد یافت.  

در آستانه این روز فرخنده، عطر خوش گل نرگس، مشام منتظران و عاشقان مهدی موعود در سراسر ایران اسلامی و قم مقدس را متبرک و معطر ساخته است.  

هر ساله در چنین ایام خجسته ای، میلیون ها زائر و دلداده از راه های دور و نزدیک به قم سفر می کنند تا جشن باشکوه میلاد منجی را در جوار مسجد مقدس جمکران و بارگاه نورانی کریمه اهل بیت (س) باشند و خداوند منان را بسیار شاکر و سپاسگزاریم که امسال نیز توفیق میزبانی از این اجتماع معنوی معظم نصیب مردم ولایی و مهدی یار قم و خادمین آن ها شده است. مقدم همه زائران و مهمانان عزیز را گرامی داشته و امیدوارم که میزبان شایسته ای برای همه این عزیزان باشیم. 

 خجسته میلاد با سعادت قطب عالم امکان، عدل گستر گیتی، امام المبین، حضرت صاحب الزمان (عج الله تعالی فرجه الشریف) را به عموم مسلمانان و شیعیان جهان و همه منتظران ظهور در سر تا سر عالم تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال، تعجیل در فرج مبارک آن حضرت، عزت و اقتدار روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیروزی و سربلندی همه مستضعفان عالم را مسألت دارم. 

دکتر سید محمد آقامیری 

استاندار قم

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه