English

بمناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان:

شادپیمایی «حماسه حضور برای ظهور» در شیراز برگزار می شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان، شادپیمایی «حماسه حضور برای ظهور» همراه با کاروان شادی با حضور اقشار مختلف مردم در شیراز برگزار می‌شود.

شادپیمایی «حماسه حضور برای ظهور» در شیراز برگزار می شود
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، محمدعلی چوبینی با تبریک گرامیداشت فرا رسیدن نیمه شعبان و ایام ولادت حضرت قائم(عج) اظهار کرد: همزمان با این ایام معنوی ۲۷ جشن میلاد باسعادت حضرت قائم (عج) در سطح محلات یازده‌گانه کلان‌ شهر شیراز برگزار می‌شود. 

وی همچنین به برگزاری جشن بزرگ شکوه انتظار اشاره کرد و افزود: جشن شکوه انتظار در پیاده‌راه سلامت استاد شجریان برگزار و شهروندان می‌توانند از ساعت ۱۷ در این جشن‌ حضور یابند. 

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز خاطرنشان کرد: بیش از ۶۰ جشن با محوریت موکب‌ها و مشارکت مردم در سطح محلات به مناسبت نیمه شعبان برگزار می‌شود. 

چوبینی ادامه داد: در روز نیمه شعبان یکشنبه ششم اسفند، مراسم شادی‌پیمایی "حماسه حضور برای ظهور" از ساعت ۱۰ صبح  به صورت میدانی با پیاده‌روی از سمت میدان شهدا به سمت حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود که در این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین ماندگاری به عنوان سخنران، حسین سیب سرخی مداح و مهران رجبی به عنوان مجری برنامه حضور خواهند داشت. 

وی اضافه کرد: در روز ۵ و ۶ اسفندماه مراسم جشن نیمه شعبان در محل مسجد تاریخی وکیل شیراز با حضور مهمان ویژه برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه