English

شناسایی ۲۵ تارنمای توهین‌آمیز به شهدای حادثه تروریستی کرمان در قم

رئیس پلیس فتا استان قم از شناسایی ۲۵ تارنمای توهین آمیز به ساحت مقدس شهدای حادثه تروریستی ۱۳ دی ماه شهر کرمان، در قم و برخورد قانونی با عوامل آن‌ها خبر داد.

شناسایی ۲۵ تارنمای توهین‌آمیز به شهدای حادثه تروریستی کرمان در قم
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، سرهنگ مهدی فرازپور در گفت و گویی اظهار داشت: پس از حادثه تروریستی ۱۳دی ماه که در مسیر گلزار شهدای شهر کرمان رخ داد و منجربه شهادت برخی از هموطنان شد، عده‌ای از معاندین و افراد مغرض از این موضوع سوءاستفاده کرده و با انتشار شایعات، اخبار کذب و محتواهای توهین آمیز در فضای مجازی باعث تشویش اذهان عمومی، ناراحتی شهروندان و خانواده های شهدا شدند.

وی افزود: پلیس فتا استان قم با همکاری سایر دستگاه های انقلابی، ۲۵ تارنمای توهین‌آمیز به شهدای حادثه تروریستی کرمان را شناسایی کرد و برخورد قاطعانه با آنها را در دستور کار قرار داده است.

فرازپور با بیان‌ اینکه شهروندان، هوشیاری و ذکاوت لازم را در دریافت اخبار و تحلیل ها از منابع موثق و معتبر داشته باشند، هشدار داد: برابر قانون مجازات اسلامی هرگونه جعل خبر، تولید و انتشار شایعات که موجب تشویش اذهان عمومی در جامعه شود، جرم تلقی می‌شود و از همه مردم می خواهیم از انتشار اخبار کذب و اشتراک گذاری مطالب از منابع نامعتبر خودداری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه