English

با حضور آیت‌الله سعیدی انجام شد؛

تقدیر از قهرمانان مسابقات پاراآسیایی استان قم در حرم حضرت معصومه (س)

در نشست شورای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان قم از محمد محمدنژاد قهرمان بسکتبال با ویلچر ایران که در مسابقات پاراآسیایی چین مقام سوم را کسب کرده بود تقدیر به عمل آمد.

تقدیر از قهرمانان مسابقات پاراآسیایی استان قم در حرم حضرت معصومه (س)
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، در نشست شورای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان قم که صبح امروز با حضور آیت‌الله سعیدی امام‌جمعه قم، سیدمحمد آقامیری استاندار قم و جمعی از مسئولان استانی در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد از محمد محمدنژاد قهرمان بسکتبال با ویلچر ایران که در مسابقات پاراآسیایی چین مقام سوم را کسب کرده بود تقدیر به عمل آمد.

ابراهیم سانی خانی در این نشست با بیان اینکه ورزش یکی از معروف‌هایی است که باید در جامعه ترویج شود، ابراز کرد: از استان قم ۵ ورزشکار در ۵ رشته بسکتبال با ویلچر، والیبال نشسته، کبدی، کاراته و بسکتبال، به مسابقات پاراآسیایی اعزام شدند که از این تعداد ۳ ورزشکار با مدال از این مسابقات برگشتند.

 وی افزود: حسین گلستانی در رشته والیبال نشسته با کسب رتبه اول، حمید میرزایی‌نادر در رشته کبدی با کسب رتبه دوم و محمد محمدنژاد در رشته بسکتبال با ویلچر با کسب رتبه سوم توانستند مسابقات پارا آسیایی را پشت سر بگذارند که قابل تقدیر است.

گفتنی است هدایا و لوح تقدیر دیگر قهرمانان مسابقات پاراآسیایی استان قم نیز به نماینده آنها اعطا شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه