English

صادرات ۱۹۸ هزار تُن کالا از قم

مدیرکل گمرکات قم گفت: از ابتدای سال‌جاری تا پایان دی‌ماه، ۱۹۸ هزار و ۷۶۳ تُن کالا در قالب پنج‌هزار و ۲۹۵ اظهارنامه از طریق گمرکات این استان به کشورهای مختلف جهان صادر شد.

صادرات ۱۹۸ هزار تُن کالا از قم
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، اسفندیار دریکوندی روز چهارشنبه در گفت‌وگویی پیرامون این موضوع بیان داشت: ارزش کالاهای صادر شده از گمرکات قم به بیش از ۳۰ کشور در مناطق مختلف جهان طی ۱۰ ماه سپری شده از سال‌جاری‌، ۱۹۴ میلیون و ۷۱۸ هزار و ۶۴۸ دلار بوده‌است.

وی افزود: کشورهایی همچون عراق، امارات، پاکستان، افغانستان، روسیه، ترکیه، ازبکستان، گرجستان، سوریه و ارمنستان از عمده کشورهایی هستند که کالاهای تولیدی قم در مدت سپری شده از سال‌جاری بیشتر به‌آن‌ها صادر شده‌است.

وی ادامه داد: کالاهایی همچون سرب، انواع گرانول و کامپاند، کفش و صندل، میلگرد آجدار، الیاف پلی استر، انواع هیدروکربن، برخی از لوازم خانگی و محصولات خوراکی همچون تخم مرغ، بیشترین حجم کالاهای صادراتی استان را تشکیل می‌دهد.

دریکوندی همچنین با تاکید برجایگاه فعالیت‌های تجاری در توسعه اقتصادی استان، گفت: درآمد کل گمرکات استان در این مدت به بیش از هشت هزار میلیارد ریال رسید که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۱۳ درصد رشد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه