English

برگزاری جلسه تبیین پیوست ایمنی و امنیتی در طرح‌های شهری استان قم

در جلسه‌ای که با حضور آقای سقائیان‌نژاد شهردار کلانشهر قم و سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قم برگزار شد ضرورت وجود پیوست ایمنی و امنیتی در طرح‌های شهری استان قم تبیین شد.

برگزاری جلسه تبیین پیوست ایمنی و امنیتی در طرح‌های شهری استان قم

، سقائیان نژاد شهردار کلانشهر قم در این جلسه ضمن تاکید بر رویکرد شهرداری قم بر بهره‌مندی از راهبردهای اسلامی در آبادانی شهری تصریح کرد: هدف از ارائه خدمات توسط مجموعه شهرداری، رضایت‌مندی زائران و مجاوران بارگاه کریمه اهل‌بیت‌(س) است.

کاویانی سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قم نیز ضمن تشریح طرح‌ها و برنامه‌های دستگاه قضایی در حوزه کالبد شهر، شهروندان و مدیریت شهری بر استمرار برنامه‌های پیشگیرانه و ضرورت تبیین پیوست ایمنی و امنیتی در طرح‌های شهری و نقش آن در کاهش جرایم و آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.

در این جلسه مقرر گردید با همکاری شهرداری و دادگستری مراکز مهر والدین، مرکز مشاوره خانواده و دفاتر حمایت از زنان و کودکان ظرف یک ماه در استان گسترش و تجهیز شوند.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای جامعه هدف با رویکرد تحکیم مبانی خانواده و نهادینه شدن فرهنگ حقوق شهروندی در راستای عملیاتی شدن مصوبات شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان و ارتقاء آگاهی‌های عمومی و حقوقی شهروندان از طریق تبلیغات شهری از جمله تفاهمات مشترک شهرداری کلانشهر قم با معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در این جلسه بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه