English

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

در شهرستان‌های آشتیان و تفرش دادگستری ایجاد و ارتقا پیدا کنند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: در شهرستان‌های آشتیان و تفرش دادگستری ایجاد و ارتقا پیدا کنند.

در شهرستان‌های آشتیان و تفرش دادگستری ایجاد و ارتقا پیدا کنند
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی صبح امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان مرکزی و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اراک با اشاره به ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، اظهار داشت: زنان بخش عظیمی از جامعه هستند که باید در راستای آرمان‌های مادران بزرگ تاریخ و تاریخ‌ساز، نقش‌آفرین باشند تا برای تحکیم بنیان خانواده و اصلاح امور جامعه گام بردارند و انسان‌های بزرگی مانند شهید سلیمانی و سردار موسوی‌ها را به کشور تقدیم کنند، چرا که بخش مهمی از پیشگیری و اصلاح جامعه به تربیت انسان‌های بزرگ و تاریخ ساز برمی‌گردد.

وی افزود: سال گذشته شرایط سختی در کشور و استان وجود داشت که با تدبیر عاقلانه از آن شرایط عبور کردیم، اما نباید از زمینه‌های آن غافل شد، با توجه به اینکه توطئه‌های بین‌المللی و جریان‌های فاسد به صورت مختلف هر روز مانند قارچ رشد می‌کنند و مشکل‌ساز می‌شوند و اگر دستگاه قضایی هوشیار نباشند مانند کرونا آحاد جامعه را درگیر می‌کند، بنابراین هوشیاری باید 100 درصد افزایش پیدا کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: انقلاب اسلامی متشکل از شبکه عظیم پیروان اهل بیت است که کانون آن جمهوری اسلامی ایران قرار دارد و رهبری آن را آیت‌اله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) عهده دار است، آحاد جامعه در یک کشتی نشسته‌اند و اگر کشتی آسیب ببیند همه دچار آسیب می‌شوند، بنابراین همه ما رسالت سنگینی را عهده‌دار هستیم و هرگونه بی‌تفاوتی و بی‌توجهی در جامعه مشکلات زیادی را به همراه خواهد داشت. هم اکنون در آستانه یک حکمرانی مهمی هستیم که چراغ اسلام و اهل بیت(ع) را در دنیا روشن کنیم که بار ِآن بر دوش همه اقشار جامعه قرار دارد.

ولی الله بیاتی، مجمع نمایندگان استان مرکزی در این آیین، اظهار داشت: تعامل مجلس و قوه قضائیه، مطلوب است که این مهم در نشست‌ها و جلسه‌ها مشهود است و این می‌تواند به خدمت‌رسانی بهتر کمک کند که درخواست افزایش این تعاملات را داریم. نمایندگان بین مردم بوده و از نزدیک با مشکلات مردم در ارتباط هستند و وقتی این مشکلات با قوه قضائیه منتقل می‌شود، انتظار رسیدگی وجود دارد.

وی افزود: تقاضا داریم در شهرستان‌های آشتیان و تفرش دادگستری ایجاد و ارتقا پیدا کنند تا خدمات جامع‌تری به مردم ارائه شود، همچنین نیاز است قضات و روسای دادگاه‌ها در بین مردم حضور داشته باشند. تشکیل جلسات مستمر در سطح شهرستان‌ها با حضور فرماندار و رئیس دادگاه و امام جمعه می‌تواند در روند خدمت‌گذاری موثرتر باشد.

مجمع نمایندگان استان مرکزی تصریح کرد: یکی از مسائل مهمی که امروز در جامعه به آن نیاز است، مردم‌داری دولت انقلابی و قوه‌قضائیه است که در ایران باید به آن افتخار کرد، امیدواریم مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز با حضور خود برگ زرینی دیگری به افتخارات ایران بیفزایند. برای تداوم انقلاب باید همیشه در بین مردم باشیم و حامی مردم باشیم تا رضایتمندی مردم حاصل شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه