English

رفع تصرف بیش از ۵۳ هزار متر مربع از اراضی ملی و دولتی در قشم

رئیس‌ کل دادگستری استان هرمزگان از رفع تصرف ۵۳ هزار و 889 مترمربع از اراضی ملی و دولتی در جزیره قشم خبر داد.

رفع تصرف بیش از ۵۳ هزار متر مربع از اراضی ملی و دولتی در قشم

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از رفع تصرف ۳۰ قطعه از اراضی دولتی و ملی در خارج از محدوده طرح هادی روستاهای تورگان، نقاشه، سهیلی، مسن، طولا و تلمبو جزیره قشم به مساحت مجموعاً بیش از ۵۳ هزار و 889 مترمربع خبر داد.
قهرمانی ارزش تقریبی اراضی اعاده شده را ۷۲۲ میلیارد و ۸۹۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: این رفع تصرفات پس از طی مراحل قانونی و انجام استعلامات مورد نیاز از مراجع ذی‌ربط با صدور دستور قضایی به مرحله اجرا درآمده است.
این مقام قضایی خاطرنشان کرد: پرونده‌هایی که در ارتباط با تصرفات غیرمجاز و تعدی به اراضی ملی و دولتی در مراجع قضایی استان هرمزگان تشکیل و مطرح گردیده با جدیت و به سرعت رسیدگی می‌شود و این موضوع در دستورکار دادگستری استان قرار دارد.
قهرمانی در ادامه با هشدار به متصرفان غیرمجاز تأکید کرد: هرگونه زیاده‌خواهی و دست‌اندازی به اراضی ملی و دولتی و عرصه‌های طبیعی، واکنش شدید دستگاه قضایی و مجازات متخلفان را به همراه خواهد داشت.
وی همچنین بیان داشت: مشارکت و هم افزایی همه دستگاه‌ها و اطلاع‌رسانی مردمی امکان برخورد سریع و به موقع با متصرفان غیرقانونی را فراهم می‌سازد و به همین منظور دستگاه قضایی استان هرمزگان به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات مردمی در این خصوص است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه