English

با صدور دستور قضایی؛

بیش از ۲۴ هزار متر مربع از اراضی ملی و دولتی در قشم رفع تصرف شد

رئیس‌کل دادگستری استان هرمزگان از رفع تصرف ۲۴ هزار و هشتصد مترمربع از اراضی ملی و دولتی در جزیره قشم خبر داد.

بیش از ۲۴ هزار متر مربع از اراضی ملی و دولتی در قشم رفع تصرف شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علی صالحی رییس کل دادگستری استان هرمزگان از رفع تصرف سه قطعه اراضی دولتی و ملی به مساحت مجموعاً بیش از ۲۴ هزار و هشتصد مترمربع در جزیره قشم خبر داد.
صالحی ارزش تقریبی اراضی رفع تصرف شده را بیش از ۲۴ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این رفع تصرفات پس از طی مراحل قانونی و انجام استعلامات مورد نیاز از مراجع ذی‌ربط با صدور دستور قضایی به مرحله اجرا درآمده است.
وی خاطرنشان کرد: پرونده‌هایی که در ارتباط با تصرفات غیرمجاز و تعدی به اراضی ملی و دولتی در مراجع قضایی استان هرمزگان تشکیل و مطرح شده با جدیت و به سرعت رسیدگی می شود و این موضوع در دستور کار دادگستری استان قرار دارد.
صالحی در ادامه با هشدار به متصرفان اراضی ملی، تأکید کرد: هرگونه زیاده‌خواهی و دست‌اندازی به اراضی ملی و دولتی و عرصه های طبیعی، واکنش شدید دستگاه قضایی و مجازات متخلفان را به همراه خواهد داشت.
نماینده عالی قوه قضاییه در استان هرمزگان همچنین بیان داشت: مشارکت و هم افزایی همه دستگاه‌ها و اطلاع‌رسانی مردمی امکان برخورد سریع و به موقع با متصرفان غیرقانونی را فراهم می سازد و به همین منظور دستگاه قضایی استان هرمزگان به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات مردمی در این خصوص است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه