English

مشاور رییس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای:

افزایش ۳۳ درصدی حمل کالاهای ترانزیتی در کشور

مشاور رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کشور گفت: از ابتدای امسال تا پایان آذرماه ۱۰ میلیون تن کالاهای ترانزیت در کشور حمل شده که از رشد ۳۳ درصدی حکایت دارد.

افزایش ۳۳ درصدی حمل کالاهای ترانزیتی در کشور
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، مهران قربانی روز دوشنبه در همایش گرامیداشت هفته حمل ونقل در استان قم به اهمیت صنعت حمل و نقل جاده ای پرداخت و اظهار داشت: از مولفه‌های مهم قدرت ملی درکشور، حمل ونقل جاده ای است، کما اینکه دربزنگاه‌های سرنوشت ساز، شاهد حضور حماسی خادمان این عرصه دربرون رفت از مشکلات حادث شده بوده‌ایم.

وی حمل سالانه، ۵۳۰ میلیون تن کالا و جابجایی ۱۵۰ میلیون نفر مسافر درطول راه‌های کشور را از اهمیت حوزه حمل و نقل جاده‌ای برشمرد.

قربانی با یادآوری این مطلب که راهداری از جمله پنج کار سخت دردنیا معرفی شده است، تصریح کرد: با توجه به فوت سالانه قریب ۳۰ راهدار در حین انجام وظیفه در راه‌های کشور، توجه ویژه به وضعیت معیشتی این افراد از اهمیت خاصی برخوردار است.

مشاور رییس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در پایان ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته درسطح راه‌های قم خاطرنشان کرد: فعالیت‌های مسئولانه مسوولان استان در صیانت و ارتقا زیر ساخت‌های جاده‌ای، می‌تواند به عنوان الگو دردیگر استان‌ها مورد توجه قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه