English

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی راه مقاومت را به جبهه مقاومت اسلامی نشان داد

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی راه مقاومت را به جبهه مقاومت اسلامی نشان داد.

سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی راه مقاومت را به جبهه مقاومت اسلامی نشان داد
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، سرتیپ نبی سهرابی روز یکشنبه در آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی شهادت قلم در قم، بیان داشت: جنگ غزه و جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی از مباحث روز است که جا دارد صاحبان قلم، در آن ورود جدی داشته باشند.

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بیان داشت: سازمان هنری حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، آموزش فیلم‌نامه‌نویسی و فیلم کوتاه را به‌زودی در دستور کار خود قرار خواهد داد.

وی با بیان اینکه سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی راه مقاومت را به جبهه مقاومت اسلامی نشان داد، خاطرنشان کرد: اتفاقات و رشادت جبهه مقاومت دست‌مایه فیلم‌نامه‌های متعددی است که باید توسط هنرمندان به منصه ظهور برسد.

سهرابی با تاکید بر اینکه تبیین تزویر ریاکاری اروپایی‌ها و پشتیبانی تسلیحاتی آمریکا از رژیم صهیونیستی باید در قالب هنر به مردم جهان نشان داده شود، گفت: دوران مظلوم‌نمایی و فریب‌کاری رژیم صهیونیستی و مدعیان حقوق بشر به پایان رسیده و لازم است از ظرفیت فضای مجازی و فناوری برای بیان مظلومیت مردم غزه استفاده حداکثری شود.

وی تصریح کرد: جشنواره شهادت قلم می‌تواند آغازگر یک راه نوین در عرصه فیلم‌نامه‌نویسی به‌خصوص در موضوع های دینی و ارزشی در سطح کشور باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه