English

مجمع ناشران دفاع مقدس جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

مجمع ناشران دفاع مقدس با انتشار بیانیه‌ای حملات رژیم صیهونیستی علیه مردم غزه را محکوم کرد.

مجمع ناشران دفاع مقدس جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری موج،‌ مجمع ناشران دفاع مقدس در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

الَّذِینَ طَغَوْا فِی الْبِلَادِ* فَأَکْثَرُوا فِیهَا الْفَسَادَ* فَصَبَّ عَلَیْهِمْ رَبُّکَ سَوْطَ عَذَابٍ*إِنَّ رَبَّکَ لَبِالْمِرْصَادِ. (فجر 11-14)

همان اقوامی که در شهرها طغیان کردند، و فساد فراوان در آن‌ها ببار آوردند، خداوند تازیانه عذاب را بر آن‌ها فرو ریخت، مسلماً پروردگار تو در کمینگاه است.

هفتاد و پنچ سال جنایت و اشغالگری، درنده‌خویی و تجاوزپیشه‌گی و پنهان شدن در زیر نقاب قدرت‌های استکباری و گنبدهای پوشالی به ناگاه در مسیر ناکامی قرار گرفت و در برابر اراده‌ ملت مظلوم فلسطین و رزمندگان سراپا شور و شعور مقاومت به زانو درآمد. طوفان الاقصی، عصر جدیدی را رقم زد، عصری که دیگر خبری از بی‌خبری نیست، دیگر نمی‌توان دیریاسین و کفر قاسم و قانا و صبرا و شتیلا و هزاران هزار جنایت دیگر را ندید و فراموش کرد؛ عصری که از غرب تا شرق عالم شاهد شکست حقارت‌بار رژیم کودک‌‌ش صهیونیستی و شکسته شدن هیمنه‌ پوشالی آن بود و هست. قطعاً این مسیری‌ست در جهت فرورفتن در باتلاق عمیق اضمحلال و نابودی صهیونیسم جهانی و تلاش بی‌فایده‌ آمریکا و متحدان اروپایی‌اش در واقع موجب سرعت بخشیدن به فرآیند سقوط و تحقق وعده‌ی صادق خواهد شد.

رزمندگان مقاومت فلسطین به مدد الهی کاری کردند که ده‌ها سال بغض فروخفته‌ جهان اسلام و ملل آزادی‌خواه جهان را فرونشاند و کلیدواژه‌ی «طوفان الاقصی» را در ادبیات مقاومت ماندگار و جاودان کرد؛ ضربه‌ای اساسی و ترمیم‌ناپذیر و قدرتی شگرف که بر پیکره این رژیم وارد شد و تار و پود عنکبوتی آن را به لرزه درآورد.

آنکه روزگاری خود را سرآمد قدرت نظامی می‌پنداشت، اکنون بجای زورآزمایی در صحنه نبرد با رزمندگان مقاومت، بزدلانه به سراغ زنان و کودکان بی‌دفاع مجروح فلسطینی رفته است و با بمب‌های فسفری خوشه‌ای علیه اهداف غیرنظامی از جمله بیمارستان المعمدانی، با تسلیحات کشتار جمعی اهدایی آمریکا و حمایت‌های بایدن و شرکای اروپایی‌اش آخرین پرده‌ی جنون جنایت خود را در تاریخ ثبت می‌کند تا آیندگان بدانند و شهادت دهند عمق خوی اشغالگری و جنایت‌پیشگی این رژیم پوشالی را!

در این شرایط و اوضاع حساس، مجمع ناشران دفاع مقدس اعلام می‌کند:

1- مجمع ناشران دفاع قویاً «اقدامات جنایت‌کارانه و زبونانه‌ی رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم می‌نماید و انتظار دارد عموم فعالان حوزه فرهنگ و نشر کتاب نسبت به بازنمایی این رفتار خباثت‌آمیز در آثار منتشره اهتمام ورزند.

2- بدون تردید تکرار شرارت‌ها و جنایات رژیم اشغالگر قدس علیه مردم مظلوم فلسطین، نه‌تنها خللی در عزم رزمندگان مقاومت اسلامی در فلسطین و کشورهای اسلامی ایجاد نمی‌کند، بلکه انگیزه آنان را برای ریشه‌کن نمودن این غده سرطانی بدخیم و کشنده صدچندان می‌کند.

3- مجمع ناشران دفاع مقدس به پاس ارج نهادن به مجاهدت‌های رزمندگان جبهه‌ی مقاومت و بزرگداشت یاد و خاطره‌ی شهدای مظلوم غزه سومین دوره از برنامه سردلبران را اسفندماه 1402 با عنوان «طوفان الاقصی» نام‌گذاری کرده و از آثار مرتبط با این موضوع تجلیل خواهد کرد.

4- ناشران دفاع مقدس ضمن حمایت از ملت مظلوم فلسطین، با تاکید بر راهبرد از نهر تا بحر، آمادگی خود را برای پیوستن به موج خروشان رزمندگان جبهه‌ی مقاومت اعلام می‌نمایند.

نصرمن الله و فتح القریب

مجمع ناشران دفاع مقدس»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه