English

مبارزه با گران فروشی در استان قم

استاندار قم گفت: با تمام توان در مقابل گران‌فروشی و کسانی که به سفره مردم رحم نکرده می‌ایستم و به آن‌ها رحم نمی‌کنیم.

مبارزه با گران فروشی در استان قم
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، سید محمد آقامیری در جلسه ستاد تنظیم بازار استان قم افزود: تنظیم بازار باید در قم به شکل جدی و دامنه داری اجرا شود.

وی با بیان این که به هیچ وجه گرانی مازاد را بر مردم تحمل نمی کنیم، تصریح کرد: دستگاه های مسئول در عرصه تنظیم بازار باید بیش از پیش در زمینه اجرای طرح های گسترده نظارت اجرایی و مردمی در زمینه تنظیم بازار کوشا باشند.

وی با اخطار جدی به دستگاه های کم کار در زمینه تنظیم قیمت ها و مبارزه با تخلف گرانفروشی گفت: از ابتدای خدمت در این استان با مردم عهد بستیم که اجازه فشار مضاعفی فرای گرانی که به شکل عمومی ایجاد شده است را ندهیم و با تمام توان در مقابل کسانی که به سفره مردم رحم نکرده می ایستم و به آنها رحم نمی کنیم.

استاندار قم بیان کرد: روند تنظیم بازار به شکل اداری به نتیجه نمی رسد و باید یک حرکت جهادی در این مسیر انجام شود. از این رو ضمن اعتراض به روند فعلی باید تمام تدابیر برای حل مشکلات زیرساختی در جهت نظارت و برخورد با متخلفان اتخاذ شود.

آقامیری گفت: اتحادیه ها باید فعالیت پیگیرتر و مستمرتری در عرصه مبارزه با گرانفروشی داشته باشند. بسیج نیروهای مردمی و اطلاع رسانی همگانی از ضروریات اجرای این طرح است.

وی اظهارکرد: مدیران مسئول در این طرح باید گزارش های روزانه توسعه طرح نظارت و برخورد جدی با گرانفروشی را هر شب به بنده ارایه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه