English

حضور دانشگاه صنعتی قم در بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار و نخستین دوره نمایشگاه فرصت‌های شغلی

دانشگاه صنعتی قم در بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار و نخستین دوره نمایشگاه فرصت‌های شغلی حضور پیدا کرد.

حضور دانشگاه صنعتی قم در بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار و نخستین دوره نمایشگاه فرصت‌های شغلی
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار و نخستین نمایشگاه فرصت‌های شغلی با حضور دانشگاه صنعتی قم برگزار شد.

در این نمایشگاه حضار با دستاوردهای آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی قم از جمله کتاب های منتشر شده در انتشارات این دانشگاه، بخشی از مقالات، کنفرانس های علمی، دوره های مهارت آموزی دانشجویان و... آشنا شدند.

در این نمایشگاه ۱۶ دانشگاه، پژوهشگاه و مراکز آموزش عالی، ۶ مرکز فناوری و نوآوری، ۳ مجموعه تسهیل‌گر، ۵ دستگاه اجرایی و بیش از ۱۰ شرکت فناور و دانش بنیان حضور دارند.

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار و نخستین دوره نمایشگاه فرصت‌های شغلی از ساعت ۱۳ الی ۱۵ آذرماه به مدت سه روز از ساعت ۹ الی ۱۷ در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دایر می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه