English

برگزاری جلسه اساتید گروه معارف دانشگاه صنعتی قم با حضور رئیس دانشگاه

اولین جلسه گروه معارف دانشگاه صنعتی قم در نیمسال اول تحصیلی 1403-1402 برگزار شد .

برگزاری جلسه اساتید گروه معارف دانشگاه صنعتی قم با حضور رئیس دانشگاه
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

،در این جلسه رضائی نور ضمن گرامی داشت هفته بسیج و تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه از تلاش و زحمات اساتیدگروه معارف تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: باید جهاد تبیین که مورد تأکید مقام معظم رهبری است همواره توسط اساتید گروه معارف در کلاس های درسی دانشگاه مورد توجه قرار گیرد.

در ادامه جلسه حجت الاسلام و المسلمین قربانی مبین رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی قم از اساتید معارف خواست تا با برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در کلاس درسی خود نقش مهمی را در سالم‌سازی محیط و ایجاد روحیه و نشاط دانشجویان داشته باشند.

وی افزود: برگزاری تریبون های آزاد در محوطه دانشگاه می تواند به پرسش های نامعلومی که در ذهن دانشجویان است به درستی پاسخ داده شود و زمینه برای ایجاد شبهه های بیشتر رفع شود .

حجت الاسلام و المسلمین دکتر قربانی مبین گفت: اساتید گروه معارف با حضور در خوابگاه های دانشجویی می توانند به عنوان یک مبلغ رسالت خود را انجام دهند و ارتباط نزدیک و صمیمی تری با دانشجویان داشته باشند.

وی استفاده از روش های نوین و گوناگون تدریس از جمله استفاده از کلیپ و موشن گرافی را بسیار مهم دانست و افزود: با توجه به گسترش فضای مجازی، موارد مذکور برای دانشجویان جذابیت بیشتری دارد.

در ادامه جلسه حجت الاسلام و المسلمین امیدیان مدیر گروه معارف به مسائل آموزشی این گروه پرداخت و از اساتید خواست نقش دانشجویان در کلاس های درسی را پررنگ تر کنند تا نتایج مطلوبی از این درس به ارمغان بیاید.

وی دانشجویان این دانشگاه را جزء مستعدترین دانشجویان کشور دانست و افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری ابتدا مساله شاگرد پروری و نقش آفرینی استادان روی دانشجویان و سپس تأثیرگذاری آنان در محیط بیرون دانشگاه مورد تاکید است.

این جلسه با بیان دیدگاه ها، پیشنهادات و انتقادات اساتید گروه معارف پایان یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه