English

تأمین ساختمانی برای ملاقات اطفال طلاق

سعید کاویانی سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قم گفت: تأمین ساختمانی برای ملاقات اطفال طلاق یکی از اولویت‌های ما است و نیاز به حمایت داریم.

تأمین ساختمانی برای ملاقات اطفال طلاق

به گزارش خبرگزاری موج قم، سعید کاویانی سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قم در صد و نهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم گزارشی از شرایط اجتماعی شهر قم ارائه داد و اظهار داشت:دادگستری در حال اجرای ۲۰ کد برنامه در سه حوزه کالبد شهر،مدیریت شهری و شهروندان است که در این میان تصادفات به‌عنوان یکی از کد برنامه‌ها موردتوجه بوده و نقاط حادثه‌خیز شهر شناسایی‌شده و اصلاح و روشنایی معابر موردتوجه قرار گرفته و اجرای فضای سبز و حاشیه‌نشینی نیز یکی دیگر از مسائل موردتوجه است.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان قم ادامه داد: در حوزه پیشگیری نیز کارگروه‌های زیادی در حوزه اجتماعی تشکیل‌شده و رویکرد ما در اجرای برنامه‌ها حضور و همکاری تمام دستگاه‌ها است.

وی مرکز ملاقات اطفال شهر را نامناسب دانست و تصریح کرد: مرکز ملاقات اطفال محدودیت‌هایی دارد و ملاقات بیش از ۴۰۰ فرزند طلاق تنها دو اتاق و در دو روز انجام می‌شود، همچنین در حمایت از خانواده‌های طلاق نیاز به ارائه خدمات مشاوره‌ای داریم و نظام مراقبت از فرزندان نیز یکی دیگر از برنامه‌هایی است که نیاز به حمایت دارد.

کاویانی به برگزاری دوره‌های آموزشی در حوزه شهری مانند تصادفات اشاره کرد و گفت: بخشی از برنامه‌های ما با مدیریت شهری مشترک است و همکاری این دو نهاد می‌تواند در حوزه پیشگیری در تخلفات شهری کمک بسیاری کند.

وی خواستار حمایت مدیریت شهری در پیشگیری از وقوع جرم شد و خاطرنشان کرد: تأمین ساختمانی برای ملاقات اطفال طلاق یکی از اولویت‌های ما است و نیاز به حمایت داریم.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان قم ادامه داد: ساختمان مشاوره و ارائه خدمات اجتماعی نیز یکی از نیازهای ما است و این ساختمان اگر ساخته شود می‌توانیم خدمات مشاوره‌ای وسیعی به مردم بدهیم و به‌جای تشکیل پرونده کیفری، با تعامل و همکاری با شهرداری، نیروی انتظامی، سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی به ارائه دوره‌های آموزشی و ارتقا آگاهی‌های عمومی و حقوقی شهروندان بپردازیم.

در پایان این جلسه مقرر شد شهرداری نسبت به تامین و تجهیز فضای مورد نیاز برای مرکز ملاقات اطفال طلاق همکاری لازم را داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه