English

معاون توسعه پیشگیری بهزیستی قم:‌

پایش وضعیت ایمنی کمپ‌های درمان اعتیاد قم

معاون توسعه پیشگیری بهزیستی قم از پایش و بررسی وضعیت ایمنی کمپ‌های درمان اعتیاد در این استان توسط تیم‌های کارشناسی سازمان آتش نشانی خبر داد.

پایش وضعیت ایمنی کمپ‌های درمان اعتیاد قم
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، حجت اله محمدزاده روز شنبه درگفت وگویی اظهار داشت: بررسی امکانات ایمنی و حفاظت فیزیکی کمپ‌های درمان معتادین قم به منظور پیشگیری از حوادث، موضوعی مهم است که با جدیت در دستور کار بهزیستی استان قرار گرفته تا از حوادث غیر مترقبه احتمالی پیشگیری شود.

وی افزود:‌ با توجه به حوادث آتش سوزی که در فصل سرما ممکن است در برخی کمپ‌ها رخ دهد و همچنین حادثه آتش سوزی در یکی از کمپ‌های استان گیلان ، رصد آخرین وضعیت ایمنی و حفاظت فیزیکی کمپ ها ، ارائه آموزش‌های لازم جهت استفاده از تجهیزات آتش نشانی ، ارتقاء سطح ایمنی و هوشیاری مدیران و خدمتگذاران مراکز و تدوین برنامه کشیک شبانه برای کمپ‌های استان مورد توجه قرار گرفته‌است.

کمپ ترک اعتیاد "گام اول رهایی " واقع در شهرستان لنگرود حوالی ساعت ۵:۴۵ دقیقه صبح روز جمعه دوازدهم آبانماه دچار حریق شد و ۳۴ کشته و ۱۷ مجروح در پی داشت.

وی افزود: از هفته گذشته تیم‌های کارشناسی سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم با هماهنگی کارشناسان بهزیستی کارپایش و رصد کمپ‌ها را شروع کرده و از ۱۵ کمپ درمان اعتیاد و مرکز کاهش آسیب در استان قم تا امروز هفت کمپ مورد بازدید قرارگرفته و مابقی هم در روزهای آینده بازدید خواهد شد.

محمدزاده ضمن تاکید بر رعایت کلیه اصول ایمنی ، بهداشت و حفاظت در این‌گونه مراکز تجمعی و هشدار به مدیران کمپ‌ها برای دقت بیش از پیش، خاطرنشان کرد: بزودی از طریق مراجع بالاتر نظارتی هم تذکراتی به این مراکز ارسال خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه