English

ظهر امروز انجام شد؛

اهدای ۱۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان قمی با حضور آیت‌الله سعیدی

110 سری جهیزیه شامل 6 کالای اساسی یخچال و فریزر، اجاق‌گاز، لباسشویی، تلویزیون، جاروبرقی و یک‌تخته فرش به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) و با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور آیت‌الله سعیدی به نوعروسان و نودامادان قمی اهدا شد.

اهدای ۱۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان قمی با حضور آیت‌الله سعیدی

به گزارش خبرگزاری موج قم، مراسم اهدای ۱۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد استان قم پیش از ظهر امروز در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

 در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام مهری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم با بیان اینکه امسال این چهارمین مرحله کمک به نوعروسان در جهت تشکیل نهاد مقدس خانواده است اظهار کرد: به برکت حضرت معصومه (س) با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۱۱۰ سری جهیزیه شامل ۶ کالای اساسی یخچال و فریزر، اجاق‌گاز، لباسشویی، تلویزیون، جاروبرقی و یک تخته فرش به نوعروسان و نودامادان اهدا می‌شود.
 وی با اشاره به توجه کمیته امداد امام خمینی به مسائل فرهنگی ابراز کرد: برای تمامی این زوج‌ها کلاس‌های مشاوره‌ای، احکام ازدواج و مهارت‌های زندگی توسط کارشناسان خبره فرهنگی برگزار شده و بعد از ازدواج هم این خدمات در کلینیک تخصصی راه زندگی به این زوج‌ها ارائه خواهد شد.
 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم خاطرنشان کرد: در سال گذشته نیز ۲ هزار ۲۰۶ سری جهیزیه شامل کالاهای اساسی به نوعروسان اهدا شده است.
 در ادامه سردار کبیری پور جانشین فرمانده سپاه علی بن ابی‌طالب (ع) استان قم با تقدیر از خیرانی که در راه خدا جهاد می‌کنند و مال خود را در این مسیر هزینه می‌کنند، اظهار کرد: هرچه امور خیر به‌صورت مشارکتی برگزار شود بهتر است و امیدواریم که این گونه برنامه‌ها همچنان ادامه داشته باشد.
 گفتنی است این مراسم با مشارکت بسیج سازندگی، بنیاد علوی، حرم مطهر حضرت معصومه (س)، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان قم و کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه