English

۱۱۰ کمک جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد قم اهدا شد

همزمان با دهه امامت و ولایت ۱۱۰ کمک جهیزیه با اعتبارات دولتی به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد قم اهدا شد.

۱۱۰ کمک جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد قم اهدا شد

به گزارش خبرگزاری موج قم، محسن مسعودیان‌راد، مدیرکل کمیته امداد استان قم با بیان اینکه همه مردم و مسئولان در شرایط خاص اقتصادی باید کمک کنند تا زوج‌های جوان زندگی مشترک خود را تشکیل بدهند گفت: کمیته امداد استان قم نیز هر سال با بهره‌گیری از اعتبارات دولتی و کمکهای خیران جهیزیه نوعروسان تحت حمایت خود را تأمین و تقدیم می‌کند.

وی با اشاره به اینکه جهیزیه اهدایی در دهه امامت و ولایت امسال شامل ۵ قلم کالای اساسی یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، جاروبرقی بوده است افزود: ارزش هر سری کمک جهیزیه اهدایی به نوعروسان، بیش از ۵۰۰ میلیون ریال است. مسعودیان‌راد با تأکید بر اینکه این اقلام در نخستین روزهای دهه امامت و ولایت بین زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد توزیع شد گفت: ارزش ریالی مجموع این جهیزیه‌های اهدایی حدود ۵۵ میلیارد ریال است که با اعتبارات دولتی تأمین و تقدیم خانواده‌های نیازمند شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان قم با اشاره از فعالیت سامانه soha.emdad.ir خبر داد و گفت: افراد نیازمند می‌توانند از طریق این سامانه در نوبت خدمات حمایتی این نهاد قرار گیرند و بسته حمایتی برای زوجهای نیازمند نیز جزء همین خدمات است. مدیر کل کمیته امداد قم با تأکید بر اینکه خانواده‌هاییی که دهک آنها یک، دو و سهباشد می‌توانند در این سامانه ثبت نام و حتی درصورت داشتن بقیه شرایط حمایتی تحت پوشش کمیته امداد قرار گیرند. وی خاطر نشان کرد: کمیته امداد قم علاوه بر جهیزیه مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال هدیه ازدواج و ۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات کم‌بهره نیز به داماد‌های زیر پوشش این نهاد اهدا می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه