English

برگزاری ۳۰ عنوان برنامه به مناسبت "روز قم"

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم گفت: ۳۰ عنوان برنامه شامل جشن‌ها، جشنواره‌ها و پروژه‌های تولید محتوا به مناسبت روز قم اجرا می‌شود.

برگزاری ۳۰ عنوان برنامه به مناسبت "روز قم"

به گزارش خبرگزاری موج قم، حجت‌الاسلام سیداحمد طباطبایی‌نژاد در یکصد و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم اظهار کرد: اهمیت روز قم برای مدیریت شهری موضوعی هویتی است.

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای ثبت روز قم در تقویم ملی افزود: بیشترین دغدغه ما این است که در گام نخست مردم قم این روز را بزرگ بدارند.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم برنامه‌های شهرداری قم در این عرصه را مورد توجه قرارداد و خاطرنشان کرد: برنامه‌هایی با محوریت معرفی شهر قم، معرفی حوزه علمیه، معرفی نخبگان قم و معرفی دیگر ظرفیت‌های شهر تدوین شده است که شامل ۳۰ عنوان برنامه می‌شود.

وی با اشاره به طراحی پوستر و انجام تبلیغات محیطی خاطرنشان کرد: اجرای کاروان نمادین ورود حضرت معصومه (س) به قم آغاز این برنامه‌ها است.

طباطبایی‌نژاد با بیان برگزاری آیین زنگ قم گفت: برگزاری جشن نورافشانی در 10 بوستان شهر قم و دو نقطه مهم شهر یعنی حرم مطهر و میدان معصومیه از دیگر برنامه‌ها است.

وی با اشاره به اینکه رونمایی از کتاب محله مسجد جامع در مسیر تقویت هویت شهر قم از دیگر برنامه‌های این روز است، خاطرنشان کرد: رویکرد سازمان فرهنگی شهرداری قم در این عرصه، مسجدمحوری در محلات است.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم ادامه داد: ما به مساجد نگاه راهبردی داریم و به همین خاطر در ساخت فرهنگسرا برنامه چندان جدی نداریم.

وی گفت: در موضوع سرودهای خیابانی، سال‌های گذشته فعالیت مستمری داشته‌ایم و برای روز قم جشنواره ملی سرود قم را برگزار خواهیم کرد.

طباطبایی‌نژاد تأکید کرد: در حوزه تولید و محتوا در موضوع ایثار و شهادت گام بزرگی در شهرداری قم برداشته شد و ۱۷ فیلم مستند در حوزه دفاع مقدس ساخته شده است.

وی با اشاره به برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت روز قم گفت: رونمایی و اکران فیلم اخت‌الرضا و تجلیل از عوامل فیلم در شهرداری قم از دیگر برنامه‌های این ایام است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه