English

قائم مقام کمیته امداد استان قم:

امروز وظیفه اصلی همه ما جهاد تبیین است

قائم مقام مدیرکل کمیته امداد استان قم خواستار هوشیاری امدادگران و خانواده‌های مددجو شد و جهاد تبیین را وظیفه اصلی همه در برابر نقشه‌های شوم دشمنان عنوان کرد.

امروز وظیفه اصلی همه ما جهاد تبیین است

به گزارش خبرگزاری موج قم، محمد نجفی، قائم مقام مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم در ویژه برنامه هفته دفاع مقدس که در سالن اجتماعات شهید مصطفی نبی‌لو مجتمع حضرت معصومه(س) در جمع امدادگران این نهاد با اشاره به اینکه شیوه‌های دشمنی با جمهوری اسلامی ایران، امروز متفاوت‌تر از گذشته است گفت: امروز دشمن با راه‌اندازی جنگ‌های شناختی و ترکیبی و جاسوسی از کشور قصد تأثیر بر افکار عمومی را دارد.

وی خواستار هوشیاری کارکنان کمیته امداد استان در مقابله با شیطنت‌های دشمنان و تهاجم فرهنگی آنها شد و گفت: نه تنها باید مراقب برنامه‌های دشمنان در خانواده‌های خود باشیم بلکه نسبت به حفظ انسجام و پیشگیری از انحراف افکار مددجویان این نهاد هم وظیفه داریم.

نجفی رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درباره شبیخون فرهنگی دشمنان را خاطر نشان و تأکید کرد: برای نقشه بر آب کردن نقشه‌های شوم دشمنان، امروز وظیفه اصلی همه ما جهاد تبیین است و همه ما باید این تکلیف الهی را به جا آوریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه