English

رییس شورای اسلامی شهر تهران:

پیامبران اولین خبرنگاران و پیام رسانان اسلامی بودند

رییس شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: خبرنگاران امروز کار بسیار سختی نسبت به گذشته دارند زیرا دشمن رو در رو با ما نمی‌جنگند بلکه امروز به‌صورت جنگ ترکیبی با ما می‌جنگند که کار خبرنگاران معتقد به نظام را دو چندان می‌کنند.

پیامبران اولین خبرنگاران و پیام رسانان اسلامی بودند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مهدی چمران؛ رییس شورای اسلامی شهر تهران در سخنانی ابرازداشت: خبرنگار باید علاوه بر خود از جامعه و امت اسلامی حفاظت و صیانت کند.

چمران این سخنان را در نخستین یادواره شهدای رسانه خراسان رضوی عنوان کرد و افزود: خبرنگار نباید هیجان خبری را با واقعیت خبری در هم آمیزد و امانتدار خوبی باشد تا بتواند شایعه را از واقعیت تشخیص دهد.

رییس شورای اسلامی شهر تهران همچنین تاکید کرد: جهاد تبیین بازگو کردن حقایق، آنگونه که وجود دارد است و خبرنگار در این جهاد بازگو کننده واقعیات است و وظیفه سنگینی بر دوش دارد.

وی افزود: خبرنگار باید علاوه بر خود از جامعه و امت اسلامی حفاظت و صیانت کند و با انتشار اخبار درست از مردم پاسداری کنند و پیامبران اولین خبرنگاران و پیام رسانان اسلامی بودند چراکه این پیامبران، صدر اسلام و پیام الهی را برای ما بازگو کردند.

چمران متذکرشد: جایگاه خبر رسانی در دفاع مقدس بسیار پر اهمیت بوده و شهدای ما در هشت سال دفاع مقدس با رشادت از انقلاب حمایت کردند و با خبررسانی به موقع از عملیات‌های موفق خود باعث شادمانی مردم شدند.

رییس شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: خبرنگاران امروز کار بسیار سختی نسبت به گذشته دارند زیرا دشمن رو در رو با ما نمی‌جنگند بلکه امروز به‌صورت جنگ ترکیبی با ما می‌جنگند که کار خبرنگاران معتقد به نظام را دو چندان می‌کنند.

وی یادآورشد: هیچ زبان و ملتی به اندازه ملت ما مورد هجمه رسانه‌ای دشمن قرار نگرفته است و هدف دشمن ایجاد خشونت و نارضایتی در کشور است و متأسفانه امروز شاهد ضعف اطلاع رسانی در مقابل غول‌های تبلیغاتی دشمن هستیم و می‌بایست با همکاری رسانه‌های معتقد به نظام در جهت جهاد تبیین و آگاه سازی مردم قدم برداریم.

رییس شورای اسلامی شهر تهران اظهارداشت: امروز سکوت و آگاه نساختن جوانان کشور جایز نیست و باید در زمینه رسانه‌ای جوانان و نوجوانان کشور ورود کنیم تا از گمراهی بیشتر آنان جلوگیری کنیم.

چمران خاطرنشان کرد: رسانه‌های ما در صف مقدم نبرد هستند و امروز به آن قدرت رسیدیم که سلاح می‌سازیم و دست‌مان مقابل دشمنان به گدایی دراز نیست و به قدرت بازدارندگی رسیده‌ایم، باید بتوانیم در جنگ رسانه‌ای با کمک رسانه‌ها و خبرنگاران، تقویت و قوی شویم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه