English

معاون شهردار قم:

وظایف شهرداری و دیگر دستگاه‌ها در ساماندهی ورودی‌های شهر قم مشخص شود

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با تأکید بر اهمیت تفکیک وظایف شهرداری و دیگر دستگاه‌ها برای ساماندهی ورودی‌های شهر گفت: آنچه که تاکنون در اختیار شهرداری بوده انجام‌شده و خارج از محدوده‌ها باید تعیین تکلیف شود.

وظایف شهرداری و دیگر دستگاه‌ها در ساماندهی ورودی‌های شهر قم مشخص شود

به گزارش خبرگزاری موج قم، عباس حلوایی زاده در دومین جلسه ساماندهی مبادی ورودی شهر قم، با اشاره به لزوم تدوین طرحی مشترک و متمرکز برای ساماندهی‌ها اظهار داشت: می‌توان این طرح‌ها در قالب برنامه‌های کوتاه‌مدت و درازمدت تعریف کرد.

وی با تأکید بر اهمیت تفکیک وظایف شهرداری و دیگر دستگاه‌ها برای ساماندهی ورودی‌های شهر ابراز کرد: آنچه که تاکنون در اختیار شهرداری بوده اعم از احداث فضای سبز، اقدامات عمرانی، فضاسازی و... انجام‌شده و خارج از محدوده‌ها باید تعیین تکلیف شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم ادامه داد: در مبادی ورودی‌ها اعم از تهران، کاشان و خداکرم، منطقه سه در سال‌های گذشته تلاش‌های زیادی انجام داده و بودجه‌های مشخص و پروژه‌های مختلفی نیز اجرایی شده است.

وی یکی از اولویت‌ها در ساماندهی ورودی از سمت تهران را اجرای مسیر کندرو دانست و گفت: مطالعات آن در سال‌های گذشته انجام‌شده و باید این مسیر اجرایی شود تا بتوان دیواره سازی، فضای سبز، سیما و منظر، تبلیغات محیطی و... را انجام داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه