English

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم:

۸ جلوه هویتی برای شهر قم مشخص‌شده است

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: 8 جلوه زیارتی، تمدنی، انقلابی، علمی پژوهشی، ایثار و شهادت، فرهنگی هنری، گردشگری و بین‌المللی برای استان قم در نظر گرفته‌شده است.

8 جلوه هویتی برای شهر قم مشخص‌شده است

به گزارش خبرگزاری موج قم، مهدی کلانترزاده در دومین جلسه ساماندهی مبادی ورودی شهر قم، اظهار داشت: با تأکیدات استاندار و شهردار قم، هفته گذشته جلسه‌ای برای ساماندهی ورودی‌ها در حوزه هویتی و سمعی بصری و با موضوع تبلیغی با حضور مسئولان مربوطه استانی و شهری برگزار شد.

وی با بیان اینکه راهداری موظف شده تعدادی سازه برای کارهای فرهنگی و فضاسازی‌ها در اختیار قرار دهد، یادآور شد: "قم حرم اهل‌بیت(ع)" به‌عنوان شعار محوری برای این فعالیت‌های تبلیغی در نظر گرفته‌شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم ادامه داد: متأسفانه برخی نگاه‌ها به حوزه فرهنگی سلیقه‌ای است و در این شرایط نمی‌توان انتظار کارهای بلندمدت در حوزه هویتی و فرهنگی و اجتماعی داشت و دستگاه‌های مختلفی در حوزه فرهنگی دارای مسئولیت بوده که آن‌چنان پای‌کار این فعالیت‌ها نیستند.

وی با تأکید بر اینکه کمیته‌ای برای تهیه محتوا تشکیل و دو رنگ طلایی و فیروزه‌ای برای شهر قم انتخاب شد، اضافه کرد: 8 جلوه زیارتی، تمدنی، انقلابی، علمی پژوهشی، ایثار و شهادت، فرهنگی هنری، گردشگری و بین‌المللی برای استان قم در نظر گرفته‌شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه