English

نصب بنر و برپایی ایستگاه صلواتی نیازمند صدور مجوز از شهرداری قم است

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: نصب بنر و برپایی ایستگاه صلواتی نیازمند صدور مجوز از شهرداری قم است.

نصب بنر و برپایی ایستگاه صلواتی نیازمند صدور مجوز از شهرداری قم است

به گزارش خبرگزاری موج قم، مهدی کلانترزاده با اشاره به برنامه‌ریزی مدیریت شهری برای ارائه خدمات بهتر به عزاداران حسینی اظهار داشت: نصب بنر در هر اندازه و ابعاد در سطح شهر برای در نظر گرفته شدن ایمنی و جلوگیری از بروز احتمالی خطر، نیازمند صدور مجوز از شهرداری قم برای تعیین ضوابط ایمنی است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم ادامه داد: همچنین برپایی ایستگاه‌های صلواتی نیز نیازمند صدور مجوز است و همان‌طور که بارها تأکید شده، افراد با مراجعه به سامانه الکترونیکی”قمیار” می‌توانند به‌راحتی درخواست و اطلاعات خود را ثبت کنند.

وی فضاسازی شهری را یکی از کار ویژه‌های اصلی مجموعه مدیریت شهری در ایام محرم یاد کرد و گفت: به دلیل برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان در ۲۷ آبان سال جاری، فضاسازی شهری و تبلیغات محیطی با هماهنگی و تعاملات صورت با دبیرخانه کنگره، سازمان تبلیغات اسلامی با شعار واحد” نجات اهل عالم با حسین است” به همراه پیام‌های حاوی وصیت‌نامه شهدا در مورد محرم، امام حسین(ع) و امام زمان(عج)شکل‌گرفته است.

کلانترزاده با اشاره به همکاری شهرداری قم در نصب پرچم‌های عزا در سر درب منازل شهروندان، خاطرنشان کرد: علاوه بر این ۴۰۰ پایه دیواری نیز برای فضاسازی شهری نصب‌شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه