English

شناسایی ۲ شهید جدید در شهرداری قم

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از شناسایی ۲ شهید جدید در شهرداری قم خبر داد.

شناسایی ۲ شهید جدید در شهرداری قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، مهدی کلانترزاده در پنجمین کمیته ایثار و شهادت شهرداری قم، خدمت به شهدا را توفیقی الهی خواند و اظهار داشت: فلسفه تشکیل کمیته ایثار و شهادت علاوه برمعرفی شهدا، ارتقای هویت دینی و انقلابی شهر قم است.

وی برگزاری یادواره شهدای شهرداری را نخستین کار کمیته ایثار و شهادت بعد از کرونا اعلام کرد و افزود: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کمیته برگزاری باشکوه کنگره ملی شهدا در قم بوده و بسیاری از سازمان‌ها و مدیران شهری درگیر اجرای آن هستند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از شناسایی دو شهید دیگر از مجموعه شهرداری خبر داد و بیان کرد: شهید حسین ذوالفقاری که پاکبان بوده و شهید محمد معماریان مسئول دفتر شهردار وقت نیز شناسایی‌شده و امیدواریم بتوانیم افراد دیگری را نیز شناسایی کنیم.

وی از دیدار با بیش از ۳۰ خانواده شهدا با همکاری شورای اسلامی شهر و کنگره ملی شهدای استان نیز خبر داد و ابراز کرد: دیدار با خانواده شهدا در مناطق به‌صورت ماهانه و با حضور مدیر مناطق انجام‌شده و فرهنگ تکریم شهدا در سرلوحه کار شهرداری قرار دارد.

کلانترزاده، ضبط دو قسمت از برنامه دلیرستان را با نام شهید بابا احمدی و شهید مولوی را موردتوجه قرار داد و خاطرنشان کرد: این دو برنامه به‌زودی پخش‌شده و امیدواریم بتوانیم برای سایر شهدای شهرداری نیز برنامه‌هایی داشته باشیم.

وی در ادامه به اجرای طرح کوچه‌های آسمانی اشاره کرد و گفت: این طرح با نام‌گذاری و رونمایی بیش از ۲۰۰ تابلو به نام شهدا آغازشده و در روز جمعه تابلوها در مناطق هشتگانه و با حضور خانواده شهدا نصب خواهد شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم در پایان با تأکید بر باشکوه برگزار شدن برنامه کوچه‌های آسمانی در گلزار شهدا یادآور شد: نهضت نام‌گذاری معابر به نام شهدا ادامه داشته و امیدواریم گام بلندی در تثبیت هویت شهر به نام شهدا و شهادت برداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه