English

امام جمعه نجف:

امسال از بیش از ۱۰۰ کشور دنیا در اربعین حضور یافتند

امام جمعه نجف با بیان اینکه منتظر هستیم تا در یک روز نزدیک، اربعین حسینی در همه عالم فراگیر شود، گفت: امسال از بیش از ۱۰۰ کشور دنیا در این پیاده روی شرکت کردند که قطعا این آمار در سال آینده بیشتر خواهد شد.

امسال از بیش از ۱۰۰ کشور دنیا در اربعین حضور یافتند

به گزارش خبرگزاری موج قم، حجت الاسلام و المسلمین صدرالدین قبانچی، امام جمعه نجف اشرف با حضور در موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) در عمود۱۰۸۰ با هادی محمودنژاد دیدار و گفت و گو کرد.

هادی محمود نژاد در این نشست با عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام اربعین حسینی و عرض خیر مقدم به امام جمعه نجف در سخنانی گفت: برگزاری پیاده روی عظیم اربعین همه ساله به میزبانی مردم عزیز عراق برگزار می شود که واقعا جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: این موکب خانه منتسب به حضرت معصومه سلام الله علیهاست و خدمت گزاری به زوار حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام برای همه ما یک توفیق بزرگ است.

محمودنژاد خاطرنشان ساخت: امشب خوشحالیم که خدمت شما هستیم و از طرف تولیت محترم آستان مقدس هم سلام گرمی را ابلاغ می کنیم.

محمودنژاد ابراز داشت: همه شهدایی که در راه امنیت این مسیر به شهادت رسیدند همانند حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس با ائمه اطهار علیهم السلام محشور خواهند شد.

حجت الاسلام و المسلمین صدرالدین قبانچی، امام جمعه نجف اشرف نیز در سخنانی گفت: بسیار خوب و با برکت است که مواکب ایرانی در چنین مسیری مشغول خدمت رسانی به زوار اباعبدالله الحسین علیه السلام هستند و برای توفیق روز افزون و سلامت رهبر معظم انقلاب دعا می کنیم چرا که به برکت رهبری های ایشان این توفیقات نصیب ملت ایران شده است.

وی با بیان اینکه منتظر هستیم تا یک روز نزدیک، اربعین حسینی در عالم فراگیر شود، گفت: امسال از بیش از ۱۰۰ کشور دنیا در این پیاده روی شرکت کردند که قطعا سال آینده نیز بیشتر خواهد شد.

قبانچی در پایان سخنان خود تاکید کرد: این زیارت برای ما بسیار مفید و مهم است چرا که در جنگ عقایدی و فرهنگی که داریم مهم ترین ابزار ما همین زیارات و مجتمع شدن است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه