English

از سوی روابط عمومی و تبلیغات آستان؛

ویژه برنامه‌های اربعین در حرم حضرت معصومه(س) اعلام شد

حرم مطهر بانوی کرامت در کنار مشارکت در برپایی راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی، مراسم قرائت زیارت اربعین، ویژه برنامه سوگواری مشکات الکریمه و محافل عزاداری اربعین را برای دلدادگان حسینی برپا می‌کند.

ویژه برنامه‌های اربعین در حرم حضرت معصومه(س) اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج قم، به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی امروز سه شنبه و فردا چهارشنبه همزمان با ۱۴ و ۱۵ شهریورماه مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی از حرم مطهر بانوی کرامت به سمت مسجد مقدس جمکران برپا می‌شود.

مواکب مختلف به همت گروه‌های مردمی در مسیر پیاده‌روی بلوار پیامبر اعظم(ص) مستقر شده و درحال خدمت‌رسانی به دلدادگان حسینی هستند.

مراسم پیاده‌روی امروز از ساعت ۱۷ و مراسم پیاده‌روی فردا از ساعت ۶ تا ۸ صبح با حضور اقشار مختلف مردم دنبال می‌شود.

سه شنبه شب نیز بعد از نماز مغرب و عشاء مراسم عزاداری با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا صادقی واعظ و مداحی سید رضا تحویلدار در شبستان امام خمینی(ره) برپا می‌شود.

روز چهارشنبه مراسم عزاداری قبل از نماز ظهر و عصر با سخنرانی حجت‌الاسلام وحید حجتی و مداحی زمانی و اردستانی و همچنین بعد از نماز ظهر و عصر مراسم قرائت زیارت اربعین با نوای جواد برزگر به همراه پخش زنده از شبکه قم در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها برپا خواهد بود.

عصر روز اربعین نیز سید احمد حسینی برای زائران حرم مطهر به روایتگری از شهدا و بعد از وی محمد جعفری دستجردی مداحی خواهد کرد و چهارشنبه شب نیز حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا صادقی واعظ سخنرانی و سید رضا تحویلدار در شبستان امام خمینی(ره) مداحی خواهد کرد.

همچنین، مراسم سوگواری اربعین حسینی ویژه دختران و بانوان جوان ۱۸ تا ۳۰ سال نیز با محوریت محفل مشکات الکریمه چهارشنبه ۱۵ شهریورماه ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه در شبستان حضرت زهرا سلام الله علیها برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه