English

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

طی ۱۰ سال اخیر اقدامات بزرگی در قم صورت گرفته است

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: طی 10 سال اخیر اقدامات بزرگی در قم صورت گرفته است ولی هنوز با نقطه مطلوب به‌عنوان آبروی جهان اسلام فاصله داریم.

طی 10 سال اخیر اقدامات بزرگی در قم صورت گرفته است

به گزارش خبرگزاری موج قم، احمد امیرآبادی فراهانی امروز چهارشنبه در آئین آغاز گام چهارم طرح بزرگ «قم در مسیر تحول» که با افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی 170 پروژه بزرگ شهری همراه است، اظهار کرد: مجموعه مدیریت شهری در قم اقدامات خوبی را در دستور کار قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه همدلی و همراهی خوبی میان مدیران استان وجود دارد، مطرح کرد: نتیجه و آثار این وحدت و همدلی در زندگی مردم مشخص خواهد شد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه قم عقب‌ماندگی‌های تاریخی بسیاری دارد، عنوان کرد: طی 10 سال اخیر اقدامات بزرگی در قم صورت گرفته است ولی هنوز با نقطه مطلوب به‌عنوان آبروی جهان اسلام فاصله‌داریم.

وی با اشاره به اینکه مراجع و علما در استان قم همیشه پشتیبان مدیران بوده‌اند، خاطرنشان کرد: در موارد بسیاری که در استان به گره و بن‌بست رسیده‌ایم با حمایت مراجع و علما توانسته‌ایم مشکل را برطرف کنیم.

امیرآبادی بابیان اینکه مردم قم صبور، همراه و کمک‌کننده هستند، تصریح کرد: باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا بهترین اتفاقات برای این مردم رقم بخورد.

وی با اشاره به اینکه خداوند فرصت خدمت به زائرین حرم حضرت معصومه(س) را به ما اعطا کرده است، یادآور شد: شکر این نعمت، خدمت هرچه بهتر به مردم است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه