English

پیام تبریک فرمانده سپاه استان قم به مناسبت قهرمانی تیم کشتی فرنگی بسیج قم

سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب علیه السلام قم پیام تبریکی به مناسبت قهرمانی مقتدرانه تیم کشتی فرنگی بسیج و سپاه استان قم در مسابقات کشوری کشتی بسیج صادر کرد.

پیام تبریک فرمانده سپاه استان قم به مناسبت قهرمانی تیم کشتی فرنگی بسیج قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، این پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

کسب ۷ مدال رنگارنگ و عنوان قهرمانی تیمی توسط بسیجیان کشتی‌گیر قمی مایه مباهات جامعه ورزش استان قم است، ورزشکاران بسیجی قم همواره نشان دادند که در عرصه‌های قهرمانی و پهلوانی با اقتدا به مولای متقیان حضرت علی بن ابی‌ طالب علیه‌السلام در سکوی اقتدار قرار دارند.

کُشتی یک ورزش آمیخته با اخلاق و منش پهلوانی است و بسیج نیز شجره طیبه‌ای است که نامش با نام شهدا گره خورده، تلاقی کُشتی و بسیج یک سبک زندگی با ایمان و صلابت است که در مسیر خون شهدا و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران حرکت می‌کند.

اینجانب ضمن عرض خدا قوت به مرکز تربیت بدنی سپاه و بسیج استان قم، کسب عنوان قهرمانی فرنگی‌کاران بسیجی قم در مسابقات کشوری کشتی بسیج را به کشتی‌گیران پهلوان قمی، جامعه ورزشی و مردم عزیز قم تبریک عرض می‌کنم و از خداوند متعال استمرار و پیروزهای بیشتر در میادین و عرصه‌های مختلف ورزشی کشوری و جهانی را برای جوانان و ورزشکاران خوش آتیه‌ی قمی مسئلت دارم، ان شاالله همواره در پناه ایزد منان، حضرت ولی عصر ارواحنا فدا و رهبری داهیانه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، سرافراز و شادکام باشید.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم

سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا موحد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه