English

مدیر منطقه سه شهرداری قم:

۳۵ پروژه زیرساختی و عمرانی در منطقه ۳ قم وجود دارد

مدیر منطقه سه شهرداری قم گفت: 35 پروژه در این منطقه پیرامون رفع مشکلات و ایجاد زیرسازی و عمران تعریف‌شده است.

35 پروژه زیرساختی و عمرانی در منطقه 3 قم وجود دارد

به گزارش خبرگزاری موج قم، مهرداد روحانی وزیری در جلسه شورای خدمات شهری منطقه 3 با موضوعات و مشکلات منطقه در تمامی حوزه‌های خدمات شهری اظهار داشت: معاونت خدمات شهری قدیمی‌ترین و نخستین معاونت شهرداری در طول تاریخ در شهرداری شهرها به‌عنوان بلدیه بوده و وظایف قانونی خدمات شهری شهرداری را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه طبق قانون شهرداری‌ها، عمده وظایف به خدمات شهری بازمی‌گردد، ابراز کرد: وقتی بندهای قانون را مرور می‌کنیم بسیاری از خدمات در این معاونت انجام می‌شود و معاونت خدمات شهری، گستردگی کار و زحمات زیاد دوستان و همکاران را در این حوزه نشان می‌دهد که تعریف شرح وظایف فراوانی در آن وجود دارد و نیز کارهای زیادی که باید انجام شود.

مدیر منطقه سه شهرداری قم در مورد این منطقه شهری تصریح کرد: در این منطقه معضلات زیادی از سال‌های قبل از جمله معضلات رفت‌وروب تا آب‌های سطحی وجود دارد، درحالی‌که مرکزیت به هسته مرکزی شهر نشانه اهمیت منطقه و ضرورت توجه بیشتر به رفع مشکلات است.

وی با تأکید بر اینکه به لطف خدا و تلاش همکاران در سال‌های قبل، مشکل خطرآفرینی در آب‌های سطحی نداریم، یادآور شد: درمجموع نیز 35 پروژه در منطقه پیرامون رفع مشکلات و ایجاد زیرسازی و عمران در سال جاری تعریف‌شده است.

روحانی وزیری با بیان اینکه در این راستا تلاش شده تا مشکلات زیرساختی منطقه حل شود که یکی از این موارد بحث آب‌های سطحی بود، گفت: همچنین موضوع دیگر ورودی شهر بود که شهرداری و سازمان بازرسی نسبت به آن ورود کرد و مکاتبات و بازدیدهایی انجام شد.

وی ادامه داد: در ارتباط با ورودی‌ها، بلوار سردار سلیمانی به‌طور کامل مرتفع گردید و قطعه پایانی باقی‌مانده که جدول‌گذاری آن به پایان رسیده است و در مورد ورودی شهر از بلوار خداکرم نیز 4 پروژه تعریف و انجام‌شده که 2 پروژه مهم یعنی زیرسازی بلوار از میدان شهید اوسطی تا پل شهید دستغیب و کمربندی پشتیبان است.

مدیر منطقه سه شهرداری قم عنوان کرد: این پروژه کمربندی مجاور ریل راه‌آهن تعریف‌شده تا بار ترافیکی شدید خداکرم را رفع کند.

وی تصریح کرد: در مورد آب‌های زیرزمینی و سطحی خیابان بافتی نیز مشکلات زیادی وجود داشت و 3 پروژه دراین‌باره تعریف شد که بخش زیادی از پروژه‌ها در مناطق مختلف انجام‌شده است و پروژه آب‌های سطحی خیابان بافقی به‌عنوان نخستین پروژه به اتمام رسیده و کل مسیر انجام و 5 فرعی اتصالات انجام شد و همه پروژه‌ها تقریباً انجام‌شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه