English

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم خبرداد؛

فوتی حوادث رانندگی در قم ۵۰ درصد افزایش یافت

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گفت: تعداد فوتی حوادث رانندگی در تیرماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است.

فوتی حوادث رانندگی در قم 50 درصد افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری موج قم، عزت اله بهزادی نیا افزود: در تیرماه امسال ۱۸ نفر و سال گذشته ۱۲ نفر در حوادث ترافیکی این استان جان خود را از دست داده‌اند.

وی اضافه کرد: در تیرماه امسال تعداد مصدومان حوادث شهری ۲ هزار و ۴۶ نفر و مصدومان جاده‌ای نیز ۶۲۵ نفر بود که به ترتیب ۱۴درصد افزایش و ۹ درصد کاهش نشان می‌دهد.

وی با اشاره به افزایش ۱۴ درصدی حوادث ترافیکی منجر به جرج و فوت در تیرماه امسال نسبت به پارسال، ادامه داد: تیرماه امسال ۲ هزار و ۱۵۸ حادثه و تیرماه پارسال یک هزار و ۸۹۹ حادثه ترافیکی منجر به جرح و فوت در استان رخ داده است.

بهزادی نیا بیان کرد: تیرماه امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال، تعداد مصدومانی که در محل حادثه درمان شده‌اند نیز ۴۳ درصد افزایش و تعداد مصدومان انتقالی به بیمارستان ۱۱ درصد کاهش یافته است.

وی بیان کرد: همچنین تعداد تماس‌های مردمی با اورژانس ۱۱۵، ماموریت کارشناسان این مرکز و تعداد مددجویان به ترتیب ۱.۶، ۱۲ و ۵ درصد افزایش یافته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه