English

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم:

خطوط تاکسیرانی قم بازنگری می‌شود

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از انجام بازنگری در برخی خطوط تاکسیرانی بر اساس میزان تقاضا و بعد مسافت خبر داد.

خطوط تاکسیرانی قم بازنگری می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج قم، قاسم طالبی در گفت‌وگویی در مورد کمبود تاکسی در خطوط اظهار داشت: در سال جاری برنامه‌ریزی بازنگری خطوط را در دستور داریم که با توجه به بُعد مسافت و تعداد تاکسی‌ها، بتوانیم خطوط جدید را تعریف کنیم.

وی با بیان اینکه برخی از خطوط دیگر قابل‌استفاده نبوده و درصدد جمع‌آوری آن هستیم و برای برخی خطوط نیز مطالبه افزایش وجود دارد، افزود: دراین‌باره امسال مطالعاتی در حال انجام است و در سال جاری، برای آن بودجه‌ای دیده‌شده و باید به بازنگری خطوط بپردازیم.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم با اشاره به موضوع بیمه رانندگان تاکسی مطرح کرد: اصل بیمه توسط سازمان تأمین اجتماعی انجام می‌شود که دراین‌باره با تأمین اجتماعی، نمایندگان مجلس، وزارت کشور و سازمان شهرداری‌ها مکاتبات لازم صورت گرفته است.

وی از شناسایی 800 راننده تاکسی بدون بیمه در قم خبر داد و گفت: دراین‌باره بحث جایگزینی داریم تا افراد جدید جایگزین افرادی شوند که از حمل‌ونقل خارج می‌شوند، که در حال بررسی فهرست‌های موجود هستیم.

طالبی در مورد خدمات به رانندگان تاکسی عنوان کرد: امید است امسال با برنامه‌ریزی لازم بتوانیم باشگاه رفاهی، تفریحی و درمانی را برای رانندگان تاکسی ایجاد کنیم که قرار است پنجره‌ای برای ارائه خدمات رفاهی،  درمانی، آموزشی، و تفریحی طراحی شود تا با ارتباط از مراکز مختلف ساماندهی شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه