English

فضاسازی شهر قم با اکران تبلیغات در ۱۳۰ سازه شهری

بزرگداشت ایام 14 و 15 خردادماه در فضاسازی شهر قم با اکران تبلیغات محیطی در 130 سازه شهری به انجام رسید.

فضاسازی شهر قم با اکران تبلیغات در ۱۳۰ سازه شهری

به گزارش خبرگزاری موج قم، هم‌زمان با ایام سالروز رحلت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و قیام تاریخی ۱۵ خرداد، ۱۳۰۰ مترمربع تبلیغات شهری در ۱۳۰ سازه در سطح شهر قم به اکران درآمد.

تسلیت ایام سالروز رحلت جان‌گداز حضرت امام خمینی(ره) و گرامیداشت سالروز قیام تاریخی ۱۵ خردادماه سال ۱۳۴۲ از موضوعات محوری تبلیغات محیطی این ایام بود که در سازه‌های مختلف ازجمله پرتابل، تابلوهای عرشه پل، استرابورد و آویز توسط اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم طراحی، چاپ و اکران شد.

طراحی، چاپ و اکران بنر در سازه تبلیغاتی پهن‌پیکر ورودی شهر قم در عوارضی اتوبان قم-تهران نیز از اقدامات شاخصی بود که در راستای گرامیداشت این ایام به اجرا در آمد.

اهتزاز پرچم‌های مرتفع مشکی در سطح شهر قم، نصب پرچم، ریسه و آویزهای مشکی در میادین و شوارع، خاموشی المان‌های نوری و چندرنگ از دیگر اقدامات شهرداری قم در این ایام بوده است.

اجرای ویژه‌برنامه‌های فرهنگی در بوستان‌ها و فضاهای عمومی سطح شهر باهدف گرامیداشت یاد و خاطر بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و بزرگداشت قیام تاریخی ۱۵ خرداد و همچنین همکاری در برگزاری راهپیمایی مردمی روز ۱۵ خرداد از دیگر برنامه‌های شهرداری قم در ایام ۱۴ و ۱۵ خردادماه امسال است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه