English

برپایی نگارخانه تبلیغات محیطی دهه کرامت در قم

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از برپایی نگارخانه تبلیغات محیطی دهه کرامت در قم خبر داد.

برپایی نگارخانه تبلیغات محیطی دهه کرامت در قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، مهدی کلانترزاده با اشاره به اقدامات در حوزه فضاسازی شهری به مناسبت ایام میلاد کریمه اهل‌بیت حضرت فاطمه معصومه(س) و دهه کرامت اظهار داشت: در این راستا چاپ هزار و ۷۰۰ مترمربع  بنر با شعار ” با کریمان کارها آسان شود” و ” هشتگ‌های فدای دخترم و خدمت کریمانه – جهاد عالمانه” با محوریت عکس‌های هنرمندان عکاس استان قم از حرم‌های مطهر حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س) به‌صورت نمایشگاه عکسی به وسعت یک شهر در دهه کرامت امسال انجام‌شده است.

وی با بیان اینکه این بنرها و تبلیغات محیطی در بیش از ۱۰۰ نقطه از سطح شهر در سازه‌های پرتابل، عرشه پل و آویز اکران شده است، تصریح کرد: بنر بزرگی نیز در سردر عوارضی قم-تهران با موضوع تبریک دهه کرامت و خوش‌آمد گویی به زائران و مسافران چاپ و اکران شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از چاپ سه هزار پوستر عکس حرم و سلام به حضرت معصومه(س) خبر داد و ابراز کرد: این پوستر در بین زائران، مسافران و کسبه اطراف حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) توزیع و پخش می‌شود.

وی با تأکید بر نصب پوسترهای مناسبتی این ایام در تاکسی‌ها و اتوبوس‌های درون‌شهری یادآور شد: در این زمینه چاپ و نصب بنر تبریک دهه کرامت بر  روی ۲۰۰ دستگاه از اتوبوس‌ها و تاکسی‌های شهری صورت گرفته است.

کلانترزاده خاطرنشان کرد: بنرهای تبریک دهه کرامت و روز تجلیل از امامزادگان نیز در سطح شهر با همکاری اداره کل اوقاف استان قم چاپ و اکران می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه