English

بوستان‌های سطح شهر آماده خدمات دهی به زائران

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری قم از آمادگی بوستان‌های سطح شهر برای خدمات دهی به زائران خبر داد.

بوستان‌های سطح شهر آماده خدمات دهی به زائران

به گزارش خبرگزاری موج قم، مهدی اصفهانیان مقدم با اشاره به اینکه شهرداری قم در راستای خدمت رسانی مطلوب به زائران و مجاوران حرم کریمه اهل بیت(س) و نمازگزاران مسجد مقدس جمکران، آماده‌سازی شهر مقدس قم را با آذین بندی و گل آرایی در سطح مناطق هشت گانه انجام داد، اظهار کرد: در این راستا تمام امکانات و عوامل انسانی و تجهیزات خدمات شهری به منظور ارائه خدمات به زائران و همشهریان قمی بسیج شده است.

وی ادامه داد: بیش از دو هزار و ۵۰۰ نفر از نیروهای خدمات شهری و پاکبان و باغبان و همچنین ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات مکانیزه خدمات شهری به صورت شبانه روزی به ارائه خدمات در سطح مناطق هشت گانه با محوریت اطراف حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران پرداختند.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه در ایام تعطیلات عید سعید فطر حجم بالایی از زائران وارد شهر قم شدند، گفت: بوستان‌های سطح شهر به ویژه ۶ بوستان ویژه از جمله بوستان‌های مهدی، امام رضا(ع)، فدک، نیایش، نیاز و غدیر برای اسکان و استراحت زائرین آماده‌سازی و سرویس‌های بهداشتی، نماز خانه‌ها، آلاچیق‌ها و سایر امکانات مورد نیاز فراهم شده تا بتوانیم خدمات خوبی را به زائرین در این ایام ارائه کنیم.

اصفهانیان مقدم افزود: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر ورود تندباد و رگبارهای بهاری در ساعات پایانی پیش رو و پیش‌گیری از حوادث احتمالی خواهشمندیم زائرین از اسکان در حاشیه بزرگراه‌ها و شوارع و معابر اصلی خصوصا در مسیر رودخانه قم خودداری و برای اسکان از بوستان‌های نام برده، استفاده کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد:عوامل خدوم شهرداری به صورت شبانه روزی در خدمت زائرین و مجاورین حرم کریمه اهل بیت(س) و مسجد مقدس جمکران هستند تا بتوانیم به دعای شهروندان خدمات مناسبی را ارائه دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه