English

اجرای ۱۴۰ پروژه عمرانی در سال ۱۴۰۰

مدیر منطقه چهار شهرداری قم از اجرای 140 پروژه در زمینه‌های مختلف فنی عمرانی، فضای سبز و زیست محیطی با اعتباری بالغ بر 170 میلیارد تومان در این منطقه خبر داد.

اجرای ۱۴۰ پروژه عمرانی در سال ۱۴۰۰

به گزارش خبرگزاری موج قم، مهدی اصفهانیان مقدم در آئین ششمین دوره از افتتاح صد پروژه شهرداری قم که با حضور آیت الله اراکی، عضو مجلس خبرگان رهبری و مدیران شهر قم در سالن رضوان برگزار شد، اظهار داشت: در سال ۱۴۰۰ بیش از ۱۴۰ پروژه در زمین‌های مختلف فنی عمرانی فضای سبز و زیست محیطی با اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیارد تومان در سطح منطقه چهار شهرداری قم اجرایی شده که ۹۵ درصد این پروژه‌ها تا این لحظه به بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه فنی و عمرانی پروژه‌های شاخصی در سال جاری در منطقه چهار اجرایی شده است گفت: افتتاح سالن فرهنگی ورزشی جعفری نیا با مساحت دو هزار و ۳۰۰ متر مربع و اعتبار ۵۰ میلیارد تومان از پروژه‌های شاخص منطقه چهار شهرداری قم بود که با هدف ایجاد شادی و نشاط در میان مردم اجرایی شد.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم با اشاره به بازگشایی و افتتاح معابر جدید در این منطقه افزود: فاز دوم بلوار سردار شهید سلیمانی، ادامه بلوار فردوسی و ۳۰ متری سنگبری‌ها از جمله معابر جدید منطقه هستند.

وی با اشاره به اجرای نهضت بهسازی معابر در منطقه چهار شهرداری قم گفت: ۴۰ هزار تن آسفالت با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان در سطح معابر منطقه توزیع شد.

وی با اشاره به افتتاح و بهره‌برداری از هفت بوستان در سطح منطقه چهار شهرداری قم اضافه کرد: افزایش سرانه فضای سبز به ۳۲ متر مربع به ازای هر نفر در سطح منطقه چهار از دستاوردهای این اقدامات است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه