English

افتتاح پیاده راه آیت‌الله مرعشی نجفی(ره) به‌زودی

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم از افتتاح پیاده راه آیت‌الله مرعشی نجفی(ره) به‌زودی خبرداد.

افتتاح پیاده راه آیت‌الله مرعشی نجفی(ره) به‌زودی

به گزارش خبرگزاری موج قم، عباس حلوایی‌زاده در حاشیه بازدید خبرنگاران از پروژه‌های عمرانی شهرداری قم، با اشاره به اجرای طرح پیاده راه آیت‌الله مرعشی نجفی(ره) اظهار کرد: طی سال‌های گذشته مراحل قبلی پیاده‌روهای هسته مرکزی شهر قم اجرا شد و اکنون مرحله سوم آن یعنی حدفاصل گیت ورودی حرم حضرت معصومه(س) در خیابان آیت‌الله مرعشی نجفی(ره) تا چهارراه شهدا در دست انجام است.

وی با بیان اینکه این طرح دارای ۳۳٠ متر طول و هشت متر عرض متوسط است و دو طرف آن هرکدام ۶ متر پیاده‌رو دارد، گفت: ۱۴ میلیارد و ۸٠٠ میلیون تومان برای انجام این پروژه هزینه صورت گرفته است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم افزود: نصب بیش از ۵٠ نیمکت نشیمن، بهسازی شبکه معابر و اصلاح روشنایی معابر ازجمله مواردی بوده که در جریان پروژه خیابان ارم صورت گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه با توجه به تردد فراوان مردم در مسیر پروژه خیابان ارم، تکمیل این طرح با سرعت بیشتری انجام شد تصریح کرد: با انجام بسترسازی‌های مناسب حتی یک روز هم مراکز تجاری و مغازه‌های این محدوده تعطیل نشدند.

حلوایی‌زاده اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود این پروژه دو ماه زودتر از زمان‌بندی مقرر و در روزهای آینده به بهره‌برداری برسد.

به گفته وی، طی هماهنگی‌هایی که با آستان مقدس حضرت معصومه(س) انجام‌شده است، در این مسیر نیز خودروهای برقی برای حمل‌ونقل زائران قرار داده می‌شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: سایر خیابان‌های اطراف حرم حضرت معصومه(س) ازجمله خیابان بهار نیز آرام‌سازی خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه