English

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل:

جشن گلریزان بانوان خیر استان اردبیل آغاز شد

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل از آغاز هشتمین جشن گلریزان بانوان خیر اردبیل خبر داد و از عموم مردم به‌ویژه بانوان نیکوکار استان دعوت کرد تا در این اقدام خداپسندانه مشارکت کنند.

 جشن گلریزان بانوان خیر استان اردبیل آغاز شد
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، کریم‌الله محبوبی اظهار کرد: این برنامه با هدف کمک به آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و مالی آبرومند در ۲ ماه‌ دی و بهمن امسال برگزار می‌شود.

وی افزود: علاقه‌مندان برای کمک به آزادسازی زندانیان نیازمند واجد شرایط استان می‌توانند به اندازه توان خود در جشن گلریزان مشارکت و مبلغ مورد نظر خود را به شماره حساب ۵۰۱۲۱۲۱۲۷۰ ستاد مردمی دیه اردبیل نزد بانک ملت واریز کنند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل با تاکید بر اینکه زندان جای مادران نیست، بیان کرد: مردم نیکوکار استان به‌ویژه بانوان همچنین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۴۳۲۳۷۴۷۷ ستاد دیه نزد بانک ملت واریز کنند و در این اقدام خیر و خداپسندانه مشارکت نمایند.

وی با اشاره به آزادی ۱۴ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد با مبلغ محکومیت بیش از ۳۶۰ میلیارد ریال در آستانه شب یلدا با کمک جمعی از دانش‌آموزان و فرهنگیان اردبیلی، یادآور شد: ۱۷۲ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد و مالی با مبلغ محکومیت بیش از ۲ هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال با حمایت‌های ستاد مردمی دیه استان و کشور از محل کمک‌های نقدی نیکوکاران، گذشت شاکیان، آورده مددجویان، تسهیلات بانکی و صدور احکام اعسار قضایی در سال جاری آزاد شدند و به آغوش خانواده‌هایشان بازگشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه