English

مدیرعامل شرکت زرفام کیش خبر داد:

بنیاد علوی ۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در اردبیل پرداخت می‌کند

مدیرعامل شرکت زرفام کیش از پرداخت ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات از محل تبصره ۱۸ با هدف محرومیت زدایی و اشتغالزایی در استان اردبیل خبر داد.

بنیاد علوی ۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در اردبیل پرداخت می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، مسعود پناهی در نشست با معاون امور اقتصادی استاندار اردبیل اظهار کرد: شرکت توسعه و تجارت بازرگانی زرفام به عنوان متولی اشتغال بنیاد علوی برای محرومیت‌زدایی، ایجاد اشتغال و توانمندسازی در مناطق هدف فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: استان اردبیل دارای ظرفیت‌های ویژه‌ای در حوزه‌های کشاورزی ، دامپروری و گردشگری می‌باشد و شرکت زرفام در نظر دارد در رسته‌های عسل، نوغانداری، پنبه و بوم گردی و سایر رسته‌هایی که از سوی استانداری اردبیل معرفی شود، فعالیت کرده و در مسیر توانمندسازی و توسعه اشتغال گام بردارد.

مدیرعامل شرکت زرفام کیش افزود: توانمندسازی محرومان به عنوان سیاست محوری شرکت زرفام کیش مورد توجه بوده و برای ایجاد اشتغال خرد و روستایی و درآمد پایدار برای محرومان تسهیلاتی ارائه شده و حمایت‌های لازم انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: شرکت زرفام کیش مسئولیت ایجاد و گسترش زنجیره‌های اقتصادی اشتغال در مناطق محروم و مناطق هدف بنیاد علوی را در سطح کشور بر عهده دارد و این شرکت با بهره‌گیری از توان متتخصصان حوزه توسعه سعی دارد تا مناطق هدف را از بعد اقتصادی به وضعیت پایدار برساند.

یاسر عبداللهی عابد ، معاون هماهنگی اقتصادی استاندار اردبیل نیز در این نشست با قدردانی از اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی خواستار حمایت‌های بیشتر بنیاد علوی و شرکت زرفام کیش در حوزه‌های آموزشی و اشتغالزایی در بخش‌های مختلف این استان شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه