English

نادر فلاحی خبر داد:

پرداخت ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات به صنعتگران استان اردبیل

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: امسال مبلغ 30 میلیارد تومان تسهیلات برای صنعتگران استان پرداخت شده است.

پرداخت 30 میلیارد تومان تسهیلات به صنعتگران استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، نادر فلاحی ، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در جلسه با فعالان صنایع‌دستی با اشاره به اهمیت حوزه صنایع‌دستی گفت: امسال مبلغ 30 میلیارد تومان تسهیلات برای صنعتگران استان پرداخت شده است و با توجه به ظرفیت صنایع‌دستی در ایجاد اشتغال و تحول اقتصادی حمایت ما از این حوزه ادامه دارد.

وی افزود: به مناسبت هفته صنایع‌دستی از صنعتگران این حوزه به ویژه صنعتگران فعال در شهرستان‌ها تجلیل می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل می گوید: اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و ادارات شهرستان‌ها به مناسبت هفته صنایع‌دستی از صنعتگران این حوزه بدون تبعیض بین افراد و رشته‌ها تجلیل می‌کنند.

 فلاحی بیان کرد: صنایع‌دستی فقط فروشگاه‌های اطراف مجموعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی نیست و در شهرستان‌ها رونق بیشتری دارد و ما در این هفته توجه ویژه‌ای به فعالان این حوزه در کل استان خواهیم داشت.

وی گفت: به مناسبت هفته صنایع‌دستی خانه سپهرم در مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی در اختیار فعالان این حوزه قرار می‌گیرد تا به صلاح دید خود نمایشگاه آثار و برنامه‌های خود را در این مجموعه اجرا کنند.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه